Gå til innhold

Lorehjørnet - Diskusjon rundt Warcraft-Lore.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skuffet over rettningen WoW tar med at Illidan DØR! desverre men jeg tror ikke på at en av Warcraft universets sterkeste Arcane magi bruker bare skal dø uten videre!

8807386[/snapback]

Akkurat det tar eg ikkje så tungt. Blizzard har tatt så mange usannsynlege krumspring med Warcraft historien dei siste åra at eg hadde neimen ikkje blitt overraska om Illidan dukka opp igjen...

Lenke til kommentar

Grom Hellscream, leder av Warsong-klanen. Ble sendt ut på tømmer-oppdrag av Thrall, ble gretten, denga noen nightelves, møtte Mannoroth, drakk blodet hans. Havnet under demonisk innflytelse, ga Cenarius bank. Thrall ble sur og hentet sjelen ut av kroppen, for å fjerne demon-blodet. Ble med Thrall og drepte Mannoroth. Tidlig i kampen ble Thrall slått ut, Grom ofret seg selv for orkene.

Lenke til kommentar
Brox døde vel i "fortiden" men blir husket som en av de største heltene hos Orc'ene etter at Krasus og Rhonin forteller Thrall hva han gjorde i fortiden? (tar jeg helt feil nå?)

8834475[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
han hoppa inn i twisting nether (om jeg husker rett) og leverte noen slag mot Sargeras. Og ble brutalt spidda.

Krasus dro så til Thrall med øksa til Brox som hadde blitt skylt inn til land.

Brox har forsåvidt en minnesring i Old Hillsbrad.

Lenke til kommentar

Perhaps the most fearsome foe to evil and the enemies of humankind on the battlefield are the mighty paladins, considered by many to be the champions of the human alliance. These fearsome knights bring justice to their enemies and aid to their allies with a combination of healing and aura magics and mastery with giant warhammers. hva skjedde med dette egentlig på WoW?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...