Naramar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) NEEEEEEI!!11! Finner ikke Reign Of Chaos platen! Grrr, heisann *backup*. takk å lov for at jeg har serial hvertfall Endret 9. juni 2007 av kim_a Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 NEEEEEEI!!11! Finner ikke Reign Of Chaos platen! Grrr, heisann Piratebay. takk å lov for at jeg har serial hvertfall 8821961[/snapback] Kanskje du ikke burde skrive PB her da bare og nevne navnet er ulovelig tror jeg (Er ikke helt sikker though) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Tror ikke det er så problematisk så lenge han har serial. Edit: Lese først, kan hende at forumledelsen ikke liker det. Tilbake til Lore, nå. Endret 9. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hmm lurer på åffer Blizz ikke tok med Pandaene med på WoW, hadde vært tøft det. Illidan har faktisk et panda ansikt på Warglaiven sinhttp://www.wowwiki.com/Image:Pandablade.jpg Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kanskje fordi pandaer er fredet noen steder? Endret 9. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) men er drikkende pandaer fredet? Brewmaster som nytt proffesion Blizz! åååå der var Frozen Throne installert!! Battle.net nick Kim_A Endret 9. juni 2007 av kim_a Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 skuffet over rettningen WoW tar med at Illidan DØR! desverre men jeg tror ikke på at en av Warcraft universets sterkeste Arcane magi bruker bare skal dø uten videre! 8807386[/snapback] Akkurat det tar eg ikkje så tungt. Blizzard har tatt så mange usannsynlege krumspring med Warcraft historien dei siste åra at eg hadde neimen ikkje blitt overraska om Illidan dukka opp igjen... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Han døde vel igrunn i TFT også Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva er det som skjer med Rhonin og Krasus a? og han som drepte Cenarius, hellscream eller hva han het, hvem er det;) På forhånd takk;) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Grom Hellscream, leder av Warsong-klanen. Ble sendt ut på tømmer-oppdrag av Thrall, ble gretten, denga noen nightelves, møtte Mannoroth, drakk blodet hans. Havnet under demonisk innflytelse, ga Cenarius bank. Thrall ble sur og hentet sjelen ut av kroppen, for å fjerne demon-blodet. Ble med Thrall og drepte Mannoroth. Tidlig i kampen ble Thrall slått ut, Grom ofret seg selv for orkene. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Så blir Grom sett opp til av orkene da eller? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Som en gud, med ærestatuer overalt. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ah stemmer, ikke spilt nevneverdig mye på horde siden. Men skjer det noe spesiellt med Broxigar, som blei med tilbake i tids loopen med krasus og Rhonin? liker veldig godt filosofien han beskriver i WotA bøkene:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Brox døde vel i "fortiden" men blir husket som en av de største heltene hos Orc'ene etter at Krasus og Rhonin forteller Thrall hva han gjorde i fortiden? (tar jeg helt feil nå?) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Brox døde vel i "fortiden" men blir husket som en av de største heltene hos Orc'ene etter at Krasus og Rhonin forteller Thrall hva han gjorde i fortiden? (tar jeg helt feil nå?) 8834475[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han hoppa inn i twisting nether (om jeg husker rett) og leverte noen slag mot Sargeras. Og ble brutalt spidda.Krasus dro så til Thrall med øksa til Brox som hadde blitt skylt inn til land. Brox har forsåvidt en minnesring i Old Hillsbrad. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Rhonin er jo litt spesiell, venn med Illidan, Tyrande,Furion, Red Dragonflight og Bronze Dragonflight pluss flere folk. Broxigar har jo en bror som har fått sånne Chuck Norris vitser, også kalt Saurfang facts. http://www.wowwiki.com/Saurfang_facts Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Perhaps the most fearsome foe to evil and the enemies of humankind on the battlefield are the mighty paladins, considered by many to be the champions of the human alliance. These fearsome knights bring justice to their enemies and aid to their allies with a combination of healing and aura magics and mastery with giant warhammers. hva skjedde med dette egentlig på WoW? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Eit par innlegg med off-topic er sletta. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Husker godt paladins fra wc3. Makan til bra klasse, skikkelige hellige krigere. Noen som vet om en side med god info på de forskjellige paladin orders'ene? Som f.eks silver hand? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Husker godt paladins fra wc3. Makan til bra klasse, skikkelige hellige krigere. Noen som vet om en side med god info på de forskjellige paladin orders'ene? Som f.eks silver hand? 8843083[/snapback] Er vel bare The Silver Hand som finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå