John Keats Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Kan quote WC3 TFT-campaign: Lady Vashj: You've come far enough, little warden. Your vaunted night elf justice has no jurisdiction here. Maiev: What would you know of us or our justice, naga witch? Lady Vashj: Why, my dear, we naga were once night elves! We were Azshara's chosen, the Highborne. Banished beneath the cruel seas when the Well of Eternity imploded around us! Maiev: Impossible ? Lady Vashj: Cursed, transformed. We have waited ten thousand years to retake our rightful place in the world. And now, with Lord Illidan's help, we shall! Endret 8. juni 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Naxx er jo selve Citadelen i Eastern Plaguelands, hvor The Scourge startet først med sin purge, finner jo Highlord Mograine der inne med sin kjære Ashbringer som han ofret en del av sin sjel for å skape. Naga ja, Vashj prøvde jo å drepe Tyrande. men den Highborne debten det snakkes om til Illidan er feil. Illidan tjente Night Elfs under den første invasjonen, ikke Highborne som Vashj sier. Endret 8. juni 2007 av kim_a Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Naxx er jo selve Citadelen i Eastern Plaguelands, hvor The Scourge startet først med sin purge, finner jo Highlord Mograine der inne med sin kjære Ashbringer som han ofret en del av sin sjel for å skape. Naga ja, Vashj prøvde jo å drepe Tyrande. men den Highborne debten det snakkes om til Illidan er feil. Illidan tjente Night Elfs under den første invasjonen, ikke Highborne som Vashj sier. 8813430[/snapback] Mener at Illidan var med i uuuuh the Highborne, pga hans kunnskaper og evne innen for arcane (norskt ord = ?)-magien. Begynner å bli en stund sia jeg leste WotA så ta med en god klype salt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mener at Illidan var med i uuuuh the Highborne, pga hans kunnskaper og evne innen for arcane (norskt ord = ?)-magien. Begynner å bli en stund sia jeg leste WotA så ta med en god klype salt. 8814227[/snapback] Det stemmer. Illidan var med pga. hans evner over arkanske magier. (Tror ikke det finnes ett norskt ord.) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Da må jeg si jeg er veldig forvirret over hva Kim_a prøver å si :O Og alltid lurt på hvorfor er det et monument av Ravencrest i Azshara (området)? Og er Azshara offisielt levende, eller ble hu borte etter at The Well of Eternity imploderte? Men med tanke på at Vashj kom seg ut omsider burde vel hu ha gjort det og? *kniz* Broren til Maiev kan også komme truttende med en påvirkning av Sargeras. Lol lore lol. Endret 8. juni 2007 av chokke Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Siden jeg kan lite til ingenting lore, kan jeg heller si at: Arcane: adj. hemmelig, mytisk Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Illidan tjente under Ravencrest, helt til Illidan dro til Azhara og joina Mannoroth og gjengen, Sargeras tok å brente ut øynene hannes og puttet inn magiske øyer sånn at han så på verden på en annen måte. men Illidan tjente aldri under Highborne som Vashj skal ha fortelt til Illidan, Dronningen lever fortsatt på havets bunn. Illidan hadde gylne øyne også, som egentlig viste at han hadde et stort potensiale innenfor Druidisme. noe alle druider har nå til dags. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så kansje denne Undervanns kvinnen kommer som boss på lvl 60? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så kansje denne Undervanns kvinnen kommer som boss på lvl 60? 8814435[/snapback] Nei, for guds skyld. Hun er jo ikke ond, men naiv . Og old gods er ikke bare å pirke bortpå med en tannpirker heller. Buuhuu . Sola tok knekken på limet til min Cycle of Hatred så sidene er løse . Er snart ferdig med min 7. warcraft-bok . Må se og bestille den siste snart Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mangler vel bare Rise of the Horde eller hva enn det heter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Såvidt jeg vet så tok demonhunters generelt og drepte øynene sine slik at de skal bedre kunne se demoner/undead/slemme ting, og dette ble praktisert av alle, ikke bare Illidan. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Såvidt jeg vet finnes det bare en ''demonhunter'' og det er Illidan... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Riktig. Ifølge War of the Ancients bøkene var Illidan var desperat etter å trumfe Malfurion i kampen om Tyrande. Han skulle derfor (slik jeg forstod det) spille dobbeltagent ved å late som han gikk over til Legionen, men ting gikk litt lengre enn forventet, Sargeras korrumperer jo alt tross alt. Forøvrig. Øynene til Illidan, som Sargeras gav ham, gir ham magisk syn slik at han kan se magi i sin råe form (om jeg ikke husker helt feil), men samtidig så kan Sargeras se ut gjennom Illidan's øyne. (Regner med det er litt av grunnen til at han går med bind forran øynene). At Illidan viste særdeles liten visdom ved bruken av magi i kampene mot demonene (han brukte magi som gjerne drepte like mange av deres egne soldater som demoner) hjalp heller ikke på det generelle inntrykket av at han var nær på å skifte side. At han oppsøker dem, selv med gode intensjoner i hans øyne (pun intended), gjorde selvsagt ikke saken bedre. Men som sagt, alt dette i følge war of the ancients trilogien. Jeg er ikke sikker på om den i det heletatt regnes som canon eller om forfatteren har tatt seg artistiske friheter. Endret 8. juni 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Demon Hunters are dark, shadowy warriors who are shunned by the greater Night Elf society. They made a pact, long ago, to fight against the forces of chaos using its own terrible powers against it. These mysterious warriors ritually blind themselves so that they develop 'spectral sight' that enables them to see demons and undead with greater clarity. Fra wowwiki. Illidan var den første, flere demonhuntere kom senere. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Illidan var jo den største patrioten av dem alle på en måte, bare misforstått. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Her er en side med alt som blir sakt i løpet av hele WC3 TFT-campaignen. Anbefaler å lese gjennom Står ganske greit forklart hva som skjer underveis også. http://www.blizzplanet.com/content/200/ Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nei dæven! her ligger jo WC3 Reign of Chaos+Frozen Throne klar til å installeres! hmm frister litt med Online. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 For og være ærlig skjønner jeg ikke hvorfor Illidan blir jaget han ble jo tilgitt av Malfurion og Tyrande og han skulle jo aldri ødelegge noe annet enn the frozen throne. Det er tross alt 10.000 år siden han fucka the well of eternety er det ikke på tide og bare la det fare? Illidan er ikke ond, han har bare hatt jævlig uflaks. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Maiev var jo fortsatt helt besatt av å fange Illidan and bring him to justice som hun hele tiden sier. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 For og være ærlig skjønner jeg ikke hvorfor Illidan blir jaget han ble jo tilgitt av Malfurion og Tyrande og han skulle jo aldri ødelegge noe annet enn the frozen throne. Det er tross alt 10.000 år siden han fucka the well of eternety er det ikke på tide og bare la det fare? Illidan er ikke ond, han har bare hatt jævlig uflaks. 8821590[/snapback] Selvsagt, men det er det ingen som hører på. Dessuten er folk redde for Illidan, fordi Illidan har et kjempepotensiale og har "forrådt" før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå