Engen_2k Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Akkurat som politiet "hetser" folk når bare noen få blir tatt for råkjøring, til tross for at mange gjør det?AtW Hmm politiet hetser vel ikke, men gir bøter. Altså straffer. De går ikke rundt til alle de kjenner å sier at vennskapet til noen venner de har er på randen fordi de har kjørt for fort. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) edited. Endret 13. april 2020 av ugotabanana Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Rene tøvet du blar opp her AtW grunnen for dette er at straffen politiet gir ut er som regel konsekvent det er så absolutt ikke straffen i dette tilfellet. 8883244[/snapback] Er det slik at andre har blitt tatt for akkurat det samme av vedkommende, og ikke mistet båtplassen? AtW Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Rene tøvet du blar opp her AtW grunnen for dette er at straffen politiet gir ut er som regel konsekvent det er så absolutt ikke straffen i dette tilfellet. 8883244[/snapback] Er det slik at andre har blitt tatt for akkurat det samme av vedkommende, og ikke mistet båtplassen? AtW 8883368[/snapback] Makan til kværulering Spørr igjen, har du lest hele tråden? Som jeg har sagt tidligere her. Hadde de behandla alle som han ville de ikke hatt mange igjen i havna. Ikke bare fordi dem tar fra dem båtplassen, men fordi folk ikke gidder å ha mer med sånne folk å gjørra. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Det som også gjør tap av båtplass nokså surt, er at det nesten er umulig å finne en ny en! Det er jo ventelister i alle havneannlegg gitt Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 En underholdene tråd å lese dette her Flere skriver at det er ekstra rart at dere mister båtplassen fordi dere har vært venner med person A. Det er da enda godt at person A ikke gav dere noen særbehandling fordi dere er/var hans venner. Det ville vært veldig uretferdig det også! Forstår at det er kjipt å miste båtplassen, men du må ta ansvar for dine handlinger. Mest kjipt for familien din, som også får mye trøbbel for dine handlinger. Faren din har ansvar som utlåner av båten og således synes jeg ikke det er noe rart at han også må ta støyten. Og til sist: Det er nok av flinke båtførere som sikkert fortjener båtplassen deres. God sommer til dere alle! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Slik gikk det med ali, så langt. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149436 også fikk jeg rett i dette : - Han hadde ikke nødvendig erfaring til å føre en så stor båt, og det lå kun åtte redningsvester i båten mens det var 14 personer om bord, sier politiførstebetjenten. Lenke til kommentar
99tnor Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 det er jo helt vanvittig! du er myndig og han idioten kan faen meg ikke nekte deg å kjøre båt! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvet ikke hvor mange av dere som fikk med dere båtulykken som skjedde i tvedestrand her for noen dager siden der en skjærgårdsjeep hadde pløyd rett gjennom en gh14 som lå stille og fisket. Grunnen var at føreren av skjærgårdsjeepen hadde kjørt i halvplan og kunne ikke se. Politiet vurderer nå om de kun skal gi forelegg eller ta ut siktelse. Personlig mener jeg politiet burde ta ut siktelse, da og kjørE i halvplan er grov uaktsomhet..... Noen som er enig? http://www.agderposten.no/article/20070724...2/1021/FORSIDEN Vet dette ble helt OT men ville ikke lage en ny tråd bare for dette..... Var forresten litt oppstyr i arendal under offshore vm pga, flere idioter i store cabincrusere likte og lage bølger, noe som resulterte i flere båter på land og smadrede bryggeanlegg...... Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det var seriøst gale !! Hvis de skal gi forelegg burde det bli et skikkelig stort et også! siktelse er jeg faktisk veldig enig i, csViRuS ! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hvet ikke hvor mange av dere som fikk med dere båtulykken som skjedde i tvedestrand her for noen dager siden der en skjærgårdsjeep hadde pløyd rett gjennom en gh14 som lå stille og fisket. Grunnen var at føreren av skjærgårdsjeepen hadde kjørt i halvplan og kunne ikke se. Politiet vurderer nå om de kun skal gi forelegg eller ta ut siktelse.Personlig mener jeg politiet burde ta ut siktelse, da og kjørE i halvplan er grov uaktsomhet..... Noen som er enig? http://www.agderposten.no/article/20070724...2/1021/FORSIDEN Vet dette ble helt OT men ville ikke lage en ny tråd bare for dette..... Var forresten litt oppstyr i arendal under offshore vm pga, flere idioter i store cabincrusere likte og lage bølger, noe som resulterte i flere båter på land og smadrede bryggeanlegg...... 9153972[/snapback] støttes, faktisk i offshore vm i trondheim, så var det en av båtene som gikk i knas påga slik halvplanbølger. stygg smell. (var med som vaktbåt begge helgene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå