Gå til innhold

Straff for uforsvarlig kjøring -


Anbefalte innlegg

Erlig talt kan de vel ikke ta fra faren din sin båtplass fordi han lånte båten til noen (deg) som råkjørte. De kan jo heller ikke nekte deg å kjøre båt. Da må de ivertfall rettens vei.

 

Hadde nok vært mye bedre om det hadde gått rettens vei. Ville sannsyneligvis blitt "HENLAGT". Som sagt tidligere man kan ikke ringe til polti og si Bjarne råkjørte mellom havna nå nettopp, send han en bot.

 

Denna karen minner meg om forsjellige gretne gamle lærere jeg har hatt.

Dere som mener han fortente det burde se litt mer på hva den norske loven sier om fartsovertredelse på sjøen.

 

 

Ps: blei mange innlegg fjerna pågrunn av dritt kasting og sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du dreit deg ut, men du innrømte det i de minste. Flott.

At han person B fysa seg opp og var vell rapp i kjeften, er også forsåvidt ok, så vidt!

Slik skjer vel med de fleste i mangen tilfeller at man hisser seg for mye opp, fort gjort. Men unødvendig, men i etterkant så kan bør man beklage slike voldsomme hissige utbrudd. Vel å merke om det ikke var nødvendig å være så hissig.

Når det gjelder person A, så om det stemmer alt du sier.. Så er han way offline med de uttalelsene og hissige utbrudd, for han har kun fått inn en klage og da skal han som med autoritær i havna deres oppføre seg saklig i henhold til saken og ikke komme med masse usaklige uttalelser.

Og at styret i båthavna kan koke seg sammen og bestemme at du/dere ikke kan kjøre båten alene... hallo.. er det noen som kan bestemme det så er det båteiern, som vel er din far.

Så de har sperra båtplassen deres nå da?

Lenke til kommentar

Har ikke sperret noe som helst, men de vil ta fra oss båtplassen når sesongen er over å ikke la meg kjøre båten alene. Jeg vet ikke om jeg kommer kjøre alene, men om jeg vil det gjør jeg det. Dette er fordi at plassen er tapt uansett.

 

Om så båten skulle bli låst så er det iallefall mer diskusjon. Virker jo som man får en annen straff for annenhver dag som går, merkelig opptreden.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Ja, både du og din søster skal bare kjøre ivei, men oppfør dere eksemplarisk bare.

Og låse båten til brygga har de strengt tatt ikke lov til.

Da er det bare å ringe onkel politi med engang.

Dere får finne en anna havn eller sleng ut ett utfar med blåse eller en egen flytebrygge om mulig til neste år.

Kanskje like greit og ikke være meldlem i den forening der.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
Saken ligger vell i det at vi leier denne båtplassen av båtforeningen. Sånnsett eier vi ikke båtplassen, hadde vi eid den ville vi definitivt hatt en bedre sak.

8843130[/snapback]

 

Skreiv feil mente leide, my bad ;)

 

Denna karn er ivertfall ikke ute etter å straffe deg på noen ordentlig måte. Virker som han er mer ute etter å lage et hælvete. Hadde han behandla alle som deg hadde det ikke vært mange igjen i havna for å si det sånn.

 

Uff fælt når sånne folk får lederstillinger :hrm:

Lenke til kommentar
Det er flere som har kjørt gris og brutt regelverket, disse er i havnen fortsatt.

 

Hva er poenget ditt? Det er jo ærlig talt barnehagelogikk "andre folk er verre en meg, så jeg burde ikke fått straff". Ikke alle blir tatt, sånn er livet.

 

AtW

8879897[/snapback]

 

Veit ikke om du har lest hele tråden, men hvis du har det burde du skjønne hva han mener med det. De kommer til å ta fra dem båtplassen pågrunn av det. De har drevet reine hets prosjekte mot familien hans og sagt at han ikke skal få lov til å kjøre båt alene for en hvis tid. Og han er på langt nær den eneste som har kjørt gris der som han sier. Så hvorfor skal det bli så jævelig mye mer straff på han?

Lenke til kommentar
Det er flere som har kjørt gris og brutt regelverket, disse er i havnen fortsatt.

 

Hva er poenget ditt? Det er jo ærlig talt barnehagelogikk "andre folk er verre en meg, så jeg burde ikke fått straff". Ikke alle blir tatt, sånn er livet.

 

AtW

8879897[/snapback]

 

Veit ikke om du har lest hele tråden, men hvis du har det burde du skjønne hva han mener med det. De kommer til å ta fra dem båtplassen pågrunn av det. De har drevet reine hets prosjekte mot familien hans og sagt at han ikke skal få lov til å kjøre båt alene for en hvis tid. Og han er på langt nær den eneste som har kjørt gris der som han sier. Så hvorfor skal det bli så jævelig mye mer straff på han?

8880350[/snapback]

 

Akkurat som politiet "hetser" folk når bare noen få blir tatt for råkjøring, til tross for at mange gjør det?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...