dreadlord531 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hei! Jeg har en Dell Dimension 5150 med en ganske mongo DvD,cd-rom på 4x speed Jeg har også et spill (bfme2) som jeg hadde på pc-en før, men så sletta jeg det og lot det ligge å støve en stund til jeg fikk lyst til å spille det igjen.. Det ville ikke leses, jeg prøvde mange ganger, men det funker ikke..(bfme2 var recomenda på 8x speed) først begynte jeg å rense cd-en med rensekit og sånn men funka ikke, men den funka i en anna pc som tilogmed var litt eldre Så jeg er på jakt etter et nytt DVD-Rom som helst har mer speed enn 4x og en som kan brenne fortere en 4x speed EDIT: Ops så vist ikke at jeg skrev i server underfourumet.. hehe Endret 8. juni 2007 av Dreadlord531 Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du får ikke lenger dvd-rom med så lav hastighet som 4x så kan bare kjøpe det lommeboka passer til Lenke til kommentar
karakas Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 I dag så er det like greit å bare kjøpe en DVD-brenner siden du får de for nedi 250kr idag. Her er en tråd med endel info om forskjellige typer. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=416960 Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Som du ser så er utvalget på DVD-spillere ganske labert for tiden, men får som sagt tak i og du kan spare en hundrings der hvis du ikke vil ha brenne muligheter. Utvalget blant DVD-brennere derimot er mye større. Og ikke uten grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå