HolyKrist Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei alle... Jeg har kjøpt Memorex plater for å brenne ut back up's men får det ikke til å funke... Har brent ut med Verbatim før så jeg vet at dvd-brenneren funker... Er det sånn at det ikke funker med Memorex? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 du trenger vel en dual layer brenner for å brenne 360 spill Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 har jo det... Lurer bare på om det går me memorex plater...har kun brukt verbatim før og de får jeg til å brenne med... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da svarte du igrunnen på ditt eget spørsmål. Det virker ikke som om Memorex-plater funker. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Så det er ingen som har erfaring med memorex plater? Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Så det er ingen som har erfaring med memorex plater? 8807542[/snapback] Har ikke erfaring med Memorex, men som en generell regel er det viktig med høy kvalitet på media du skal brenne på, og Verbatim er kjent for å ha veldig høy kvaltitet (høyeste kvalitet blant de vanligste merkene) Kjøp Verbatim plater og sjekk på baksiden om de er produsert i Singapore eller i India. Kan du velge så hold deg til dem som er produsert i Singapore. Er det single layer plater du skal brenne på så er det fremdeles Verbatim du skal se etter, men da produsert i Japan. Og ja, det kan spille en stor rolle hvilket merke du benytter. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er DVD+R DL du har og ikke - ? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Husk å ikke brenn fortere en 2.4x og ha alltid + plater. Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Memorex fikk heller ikke jeg til og fungere, bruk Verbatim dl dvd+r plater produsert i Singapore, de som er produsert i India er det veldig variabel kvalitet på dvd 5 plater Verbatim produsert i Japan er Taiyo Yuden plater, hvis ikke får tak i disse kjøp da originale Taiyo Yuden plater Køpte akkurat nå Verbatim dl og en pakke Taiyo Yuden hos dvdink.no dette er den billigste butikken jeg har funnnet i Norge i disse tider på disse produktene Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 jeg har dvd+ dl ja... får ikke til å starte brenningen en gang, kommer feilmelding med en gang jeg prøver å starte brenningen...får vel sikkert stikke å kjøpe verbatim da... Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 jeg har dvd+ dl ja... får ikke til å starte brenningen en gang, kommer feilmelding med en gang jeg prøver å starte brenningen...får vel sikkert stikke å kjøpe verbatim da... 8812716[/snapback] Da kunne det jo være interessant å få høre hva slags feilmelding du får også da. Vil uansett ikke anbefale deg å bruke Memorex, men det kan jo hende du får dem til å funke om vi bare finner ut av hva feilmeldingen betyr. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bare for å si det, skal du ha kvalitet kjøper du Yuden plater. Det merker mildt sagt jævli forksjell, iallefall fra de aller billigste. Kjørte Intenso plater jeg, og prøvde et sett med Taiyo Yuden plater til en DVD produksjon. Bedre har jeg ikke prøvd. Ingen gikk til spillet, og alle gikk sinnsykt raskt. Ingen venting på DVD menyene, ikke noe stopping midt i eller noe. Bare bånn gass. Derfor er det å anbefale på det varmeste. Litt dyrere, mye bedre! Du får kjøpt disse blant annet på PXP. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 vanligvis bruker jeg verbatim da de alltid har funket 100%.....kjøpte nylig noen maxell dvd-r plater da de var tomme for verbatim men brenneren nekter å brenne disse poenget er vel da at man holder seg til merker man har brukt tidligere i stedet for å prøve noe annet.... Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bare for å si det, skal du ha kvalitet kjøper du Yuden plater.Det merker mildt sagt jævli forksjell, iallefall fra de aller billigste. Kjørte Intenso plater jeg, og prøvde et sett med Taiyo Yuden plater til en DVD produksjon. Bedre har jeg ikke prøvd. Ingen gikk til spillet, og alle gikk sinnsykt raskt. Ingen venting på DVD menyene, ikke noe stopping midt i eller noe. Bare bånn gass. Derfor er det å anbefale på det varmeste. Litt dyrere, mye bedre! Du får kjøpt disse blant annet på PXP. 8819320[/snapback] Taiyo Yuden er de beste ja men pxp er jo alt for dyre for for disse platene Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Bare for å si det, skal du ha kvalitet kjøper du Yuden plater.Du får kjøpt disse blant annet på PXP. 8819320[/snapback] Jeg sjekka den linken og de eneste DVD+r DL platene jeg fant der var: Datawrite, Maxell, Ridisc og Datatrax. Ikke noe Taiyo Yuden. Jeg tror ikke Taiyo Yuden produserer DVD+r DL. Vet at de produserer DVD-r DL men ikke +r tror jeg. Mulig jeg tar feil da. Men hvis det er single layer plater du snakker om så er jeg helt med deg. Endret 10. juni 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bare for å si det, skal du ha kvalitet kjøper du Yuden plater.Du får kjøpt disse blant annet på PXP. 8819320[/snapback] Jeg sjekka den linken og de eneste DVD+r DL platene jeg fant der var: Datawrite, Maxell, Ridisc og Datatrax. Ikke noe Taiyo Yuden. Jeg tror ikke Taiyo Yuden produserer DVD+r DL. Vet at de produserer DVD-r DL men ikke +r tror jeg. Mulig jeg tar feil da. Men hvis det er single layer plater du snakker om så er jeg helt med deg. 8823659[/snapback] TY produserer bare Dl-r ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå