Gå til innhold

Fjerne venn fra facebook. er det synlig for alle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker her egentlig, men jeg løste mitt problem på følgende måte:

Problemet: en kar som jeg såvidt var på hils med for noen år siden la meg til som venn, og snill som jeg var/er godtok jeg. Jeg ventet spent noen dager på om han hadde noe å komme med, men fra den kanten var det stille. Jeg så hva slags grupper vedkommende var med i, hva slags meldinger han la fra seg rundt omkring, og fant egentlig ganske fort ut at det var liten vits å ha han på vennelista mi.

Løsningen: jeg valgte Privacy på menylinjen oppe til høyre, og la deretter navnet hans til i boksen for Block people. Da oppnår man følgende (sitat Facebook): "If you block someone, they will not be able to search for you, see your profile, or contact you on Facebook. Any ties you currently have with a person you block will be broken (friendship connections, relationships, etc)."

Dermed slipper jeg å ha mer med han å gjøre. Jeg har også lagt lista ganske høyt, slik at kun mine venner kan se hvem som er mine venner. Dermed kan disse se hvem som er på lista, men de skal vel følge ganske godt med for å catche sånne ting.

Lykke til :D

Lenke til kommentar

Facebook er et personopplysningshelvete.

Alle legger jo ut bilder av deg og alle dine kjente. Det er langt ifra alle som engang har vært inne på "privacy" og endret litt på instillingene.

Jeg lagde profil der inne lenge før det ble populært ... skulle ønske det gikk ann å slette den :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...