daubyj Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Den tredje filmen om gutta til Daniel ”Danny” Ocean er mer avslappa enn den første og mindre absurd enn den andre, og blir dermed den mest vellykkede i serien. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dette høres bra ut. O12 var heller skuffende og alt for absurd. Men med så mange filmer som skal sees på kino dette året tror jeg denne får vente til DVD'en kommer. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det blir en dyr kinosommer, ja. Den første var grei, den andre skuffet. Jeg har ikke gigantiske forventninger til denne, men det ender vel som vanlig opp med at jeg ser denne på kino òg. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hmm, er det bare jeg som synes oceans 11 var på grensen til genialt bra? Nå er det en stund siden jeg så den, men slik jeg husker den ville jeg gitt den ca 8.5/10. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Joda, men det kom en ballefilm etterpå så.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Dette blir bra, masse flotte filmer vi har foran (og bak) oss nå Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hmm, er det bare jeg som synes oceans 11 var på grensen til genialt bra? Nå er det en stund siden jeg så den, men slik jeg husker den ville jeg gitt den ca 8.5/10. 8807733[/snapback] Nei det er ikke bare deg. Syns enern var veldig bra jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg