medlem-130744 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Heisann, jeg sliter med ganske tynt hår.. Jeg får ingen ting ut av frisyren min, hvis jeg går til frisøren å ber han/hun kline inn litt stash, f.eks Renati i håret mitt, detter håret sammen hvis jeg går ut i vind.. Jeg har prøvd mye, selv om håret mitt er kort blir det ikke seende ut, så jeg har hørt att hvis man barberer av seg alt håret på hodet kan det bli bedre.. Sant eller usant? Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva mener du med "bedre"? Bedre hårvekst, eller bedre sveis? Det siste er gjerne sant hos de fleste med lite hår. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Vell, jeg har prøvd endel hårting, er ikke så flink på dette.. Men jeg bruker det frisøren ber meg bruke mot håret, men ingen ting hjelper.. Da barberer jeg til uka Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Skjønner, kan muligens anbefale deg å bare trimme det helt ned til 3mm eller no sånt først, før du evt bruker høvel og fjerner alt. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Ok, blir det bedre hvis man tar det siste med høvvel? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hvis du barberer med maskin til det er litt igjen, så blir det bedre å ta med høvel senere da. For da er det så lite hår på hodet at høvelen glir lett over. Mye lettere å jobbe med mindre hår. Ellers så barberer du med hårene og ta gjerne flere ganger over. Tips kan være først å ta varmt vann over hodet og masere. Når du har gjort det, setter du bare inn en god del barberskum. Lykke til. Endret 7. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Takker for tipset Da skall vi vell se på saken, slenger opp bilde når barberinga er overstått.. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Håret ditt blir ikke tykkere av at du barberer hodet, nei. Det føles tykkere ut helt i starten, fordi håret er tykkere inn mot roten, men når håret ditt vokser ut til den lengden du hadde før vil det være akkurat likt som før du barberte deg. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg merker meg det, men har drøftet dette for dama, og det kom ikke på tale.. Så da blir det nokk ikke noe barbering alikevell.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå