Livvur Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hei! Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe siemens c55, er den bra? Det jeg lurer på er om jeg får inn scrollemeldinger fra nokia på denne mobilen? Pliiis svar for idag kjøper jeg den (tror jeg ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Kommer an på hva du mener med scrollemeldinger. Mener du flash SMS så støtter C55 det (SMS som ruller over displayet). Mener du slike teite sms med tegn (paranteser og lignende) så bruker vel C55 flere tegn i bredden på displayet, så de vil ikke vises helt korrekt. Men C55 har jo flere andre sms-muligheter enn Nokia da. C55 støtter EMS, dvs du kan skrive SMS på opptil 760 tegn, du kan legge inn bilder, animasjoner og lyder. Du kan også formatere teksten med tykk skrift, italic skrift , understreking og du kan også bestemme om teksten skal være venstrestilt, midtstilt eller høyrestilt. Til slutt kan du endre størrelsen på skriften. Denne standarden støttes av de fleste unntatt Nokia. Ellers; ja, C55 er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå