fgr Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg fikk da råd om denne, og den er sikkert helt fin! Problemet er bare at det er en ledning som ikke finnes, en som har 4 hull i et kvadrat, og på hovedkortet mitt heter den "ATX12V". Det eneste jeg finner på strømforsyninga er en med 6 og en med 8 hull, ingen med 4! Hvis jeg må bytte hovedkort også, fyyyfaaan ass. Kjøpte pcen fra multicom, den som var månedens tilbud forrige måned med amd x2 4600 prosessor og alt så veldig fint ut. Helt til jeg putta i x1950pro skjermkortet og fant ut at strømforsyninga var for dårlig altså. Så hva pokker gjør jeg? Finnes det noen slags overganger fra de 6/8 hulls kontaktene på strømforsyninga som gjør dem om til kontakt med 4hull som jeg har på hovedkortet mitt? Og nok en gang, ARGH! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 er du sikker på at den ikke finnes? det går sikkert ann å dele den 8pin's kontakten Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Om den faktisk mangler så fins det adaptere. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Du kan bruke den ene siden av 8 pin connectern tror jeg. ifølge dette bildet her kan du bruke de fire øverste på 8 pinnen hvis de gir riktig spenning osv: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. juni 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 YESS det gikk an å bruke halve 8pinnern. ENDELIIIIIIG er systemet oppe å går. nå blir det 3dmark! Lenke til kommentar
thrml Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 YESS det gikk an å bruke halve 8pinnern.ENDELIIIIIIG er systemet oppe å går. nå blir det 3dmark! 8806743[/snapback] Ingen årsak, men ingen takk? du får kose deg Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 takke takke du! ser ut som vi har halveis likt system, jeg har 4600+ og 2gb ram bare. ser kanskje ut som du må hjelpe meg med litt overklokking etterhvert også! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da kan du ta en titt på Sticky under overklokking! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Da kan du ta en titt på Sticky under overklokking! 8806863[/snapback] jaau, men han har så likt system, så hvis jeg gjør akkurat samma som han har gjort så slipper jeg unødvendig trøbbel. som jeg har hatt mer enn nok av allerede. Endret 7. juni 2007 av jagarock Lenke til kommentar
thrml Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Da kan du ta en titt på Sticky under overklokking! 8806863[/snapback] jaau, men han har så likt system, så hvis jeg gjør akkurat samma som han har gjort så slipper jeg unødvendig trøbbel. som jeg har hatt mer enn nok av allerede. 8806886[/snapback] hvis jeg skal hjelpe deg litt så må du nesten skrive nøyaktig hvilket hovedkort du har osv og eventuelt om du har 65 nm cpuen, for den nemlig litt mer overklokkingsvennlig en 90 nm og de utvikler mindre varme. Endret 7. juni 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
fgr Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) har garantert det dårligste av det dårligste å overklokke med. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333794&cks=ACC det hovedkortet. har aida32, men finner ikke ut om hvilken nm prosessoren min har? http://img108.imageshack.us/img108/8480/athlonqr1.jpg detta bildet sier deg sikkert ingenting men. Endret 7. juni 2007 av jagarock Lenke til kommentar
fgr Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 fant ut etter litt pes at det var 65nm :] Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det er en av de 8 pins kontaktene kan du brekke i to, det er altså et feste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå