b-duvaland Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det virkelig sant at maskinen bråker mer enn PS2? Prøvden PS2 med en kompis forleden og den hørtes ut som en kjøttkvern utenlike. Må nevnes at jeg spilte på en 14-tommer med monolyd! Hvordan er funksjonene sammenlignet med PS2 da? Er det muligheter for å kopiere spill over til harddisken siden den er såpass stor? Og til slutt; etter å ha prøvd Grand Turismo 3 på PS2 fikk iallefall jeg inntrykk av at maskinen hadde et alvorlig teksturproblem, at fargesettingen var glorete og at kantutgjevning ikke var å oppspore! Er dette problere på Xbox? Øystein 1) Spiller du med lyd på (tv eller høyttalere), forblir Xboxen lydløs. 2) Ja, men da trenger du modchip. 3) Nei det er ikke noe problem på Xbox, men skal du ha best bilde, anbefaler jeg deg å kjøpe denne kabelen, den gir et ekte RGB signal og den gir et meget rolig og flimmerfritt bilde, selv på middelmådige og eldre tv'er. Anbefaler den til alle med Xbox! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Mye usaklighet her, men jeg tror ikke vi skal håppe av bølgen med personlige meninger her ennå, for det er jo kanskje det som gjør det å være menneske så interessant(?) JEG ville valgt X-box, hvorfor? [*]Den har mye større potensiale på alle områder [*]Du kan modde den med en modchip, husker jeg ikke helt feil kan en loddefri modchip skaffes fra et lager i europa til rundt 500 kr, tror den het "Matrix" [*]Personlig synes jeg at "playstation-tilhengere" har mange likhetstrekk med fotballfans (det var et eller annet med hoo eller noe sånt jeg tenkte på) [*]Splinter Cell på ps2 blir ikke det samme som på X-box uansett hvor mange baner de legger til (ja, jeg har faktisk bestilt det til PC siden jeg ikke har X-box) Må bare nevne at hardware'en i xbox lett kan byttes ut. En jeg kjenner kjøpte seg xbox til 17xx for noen måneder siden. Bestilte så Matrix-chipen fra kanada, satte i en 120Gb som han hadde liggende (og jeg tror han byttet DVD'en). Alle spillene ligger inne på box'en og han kjører Evo-x, kan spille av divx filmer og har planer om å bygge den om til server-pc med linux når han blir lei av den. Fornuftig investering sier nå jeg. Så vidt jeg vet kan man ikke ha så mye glede av en ps2 som av en xbox. Prøvde Amped på xbox på en 50" plasma TV, det ville ikke vært det samme med en PS2 pga. at grafikken der er mye dårligere. flertallet har ikke alltid rett, langt i fra. Sverige angrer jo også på at de ble medlemmer av EU. og siden flertallet av alle PC'er i norge kjører Windows, gjør det meg til en tulling som kjører linux sammen med windows. __ Nei, la oss alle kjøpe x-box og tvinge linux software ned i halsen på microsoft hardware Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Takker for alle svar, spesiellt for Tresprits. Har gjort meg opp valget og vet hva jeg vil gå for, Xbox. Til dere som fortsatt er ivrige for å få meg til å ombestemme meg; diskusjonen er herved henlagt! Øystein Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Bra sagt Jc-g... Kunne ikke vært mer enig! 2003 blir det heftigste spill-året noensinne, spesielt hvis du har Xbox! Blir våt i øynene av å tenke på at Fable og Halo 2 må kjempe mot hverandre i GOTY (Game Of The Year) neste år! Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 smart valg :-) Men ikke det smarteste! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 gjorde det eneste riktige ps2 er gammel xbox vil få bedre grafikk enn ps2 snart ps2 2hadde også dårlig grafikk da den kom xbox har hd Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 smart valg :-) Men ikke det smarteste! lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå