Mokko Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 TRENGER RASKE SVAR! Jeg har et problem med å kunne gå Online på FIFA 07. Jeg prøver å lage en "Ny Nettverkkonfigurasjonsfil", men får bare beskjed om at jeg ikke har nettverkkonfigurasjonsverktøy lagret på mitt MemoryCard. Dette er vel fordi spillet er til PS2 og ikke PS3, og da skulle det være lagret ett "Nettverkkonfigurasjonsverktøy" på PS2 MemoryCard-et. Er det noen som vet om jeg kan fikse dette? Kan jeg overføre Nettverkkonfigurasjonsverktøyet fra PS2 MemoryCard-et til Harddiscen på PS3 via ett Adapter? (Jeg har sett at de har sånne adaptere på Blandt annendt CDON.COM) TRENGE RASKE SVAR! Takk Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Er det noen som kan svare?? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har prøvd jeg også, og etter mine oppfatnigner så er det ikke mulig å spille ps2-spill online på ps3, enda. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Funker fint å spille ps2 spill online på ps3. Det er noen spill som kan lage en nettverkskonfigurasjons fil. Eg gjorde det med tony hawk unerground, og etter eg hadde gjort det funket alle spillene mine online.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå