mpeg Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei. Bare lurer på om noen vet om det går an å slå det på, eller om det rett og slett er i ustand?Alt virker på tastaturet, men ikke lyset i displayet. Hentet det i dag, og er så langt fornøyd med det. Takker så mye for svar. Mvh Mpeg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det lyser egentlig ikke av det, det viser bare noen "svake" tall.. Jeg har dette selv. Hva mener du egentlig med at displayet ikke virker? Det jeg skrev ovenfor eller? Tror du må ha innstalert alle driverne osv.. Jeg slet ganske mye med å forstå meg på hvordan jeg skulle få skjermen til å fungere skikkelig.. Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hei. Betryggende å høre at flere har det samme "problem" Tallene i displayet virker de, og jeg har stilt klokken og dato. Men som du sier så er det bare svake tall. Går da ut i fra at det skal være slik da. Trodde det skulle være blåfarget eller noe slikt. Men takk for at du sa i fra om dette. Mvh Mpeg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Bare hyggelig. Jeg ble også litt skuffet over at det ikke var noe lys fra displayet.. Men ellers er det jo et virkelig bra tastatur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå