killerboy85 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 går det an å spille musikk med cd-plater? vet at det ikke er mulig med DVD, bare med wii-DVD-plater.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 nei desverre, testa selv nå nettopp Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 nei desverre, testa selv nå nettopp 8812195[/snapback] ok, da slipper jeg å teste det ut selv, kjipt at det ikke går da. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hadde vært knall om det var mulig å rippe musikk fra cder og lagre de på HDDen eller på et SD-kort, for bruk i f.eks. Excite Truck. Er temmelig tungvindt å måtte rippe musikken på PC, overføre til et SD-kort, for så å putte SD-kortet i Wiien. Spesielt tungvindt for de av oss som ikke har SD-kort-leser til PCen. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har du mobiltelefon med støtte for SD kort? Da blir saken enkel Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nope. Det eneste jeg har er et digitalkamera med SD-kort. Mulig det går ann å overføre det til det, men spørs om jeg orker. Er vel kun et spill så langt det er mulig å bruke det på? Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Nope. Det eneste jeg har er et digitalkamera med SD-kort. Mulig det går ann å overføre det til det, men spørs om jeg orker. Er vel kun et spill så langt det er mulig å bruke det på? 8820252[/snapback] Kun et såvidt meg bekjent hvertfall. Men det er mulig å høre musikken i photo channel mens du ser på bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå