Gå til innhold

Parabolen "henger" seg

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med en Grundig DTR 2500S paraboltuner; innimellom hender det at den "fryser" helt. Den reagerer ikke på knappene på fjernkontrollen (eller enkelte knapper slutter å fungere).

Så må jeg bare kutte strømmen manuelt med Power-knappen, og så på igjen. Da funker det. Noen ganger skjer dette plagsomt ofte...

Er det flere som har liknende problem??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg en Force D-Master 1199s (m/ 80 GB Harddisk). Denne tuneren er temmelig ny på markedet, og som sedvanlig er software'n full av bugs.

Den medfølgende software var så full av feil at tuneren ikke en gang kunne slås av. Opptak virket heller ikke.

Ca 19. desember kom ny software fra www.force.tv og denne utbedret mange bugs, dog ikke alle.

Force'n fryser med ujevne mellomrom fremdeles (typisk 2-3 ganger per uke) uten at jeg kan se hva som forårsaker dette.

Formodentlig arbeider systemutviklerne hos Force med saken, og jeg slår meg til ro med at ny software blir tilgjengelig for nedlasting i behørlig tid. Du bør kanskje undersøke hvorvidt en oppdatering er eller vil bli tilgjengelig for din tuner også, ettersom du opplever de problemer som anført.

Lenke til kommentar

Har ein Sagem tuner heime.

Største makkverk av ein tuner eg har vore borti.

Same problem til tider der og.

I tillegg er alt so utrulig tregt.

Er det berre den eller er digitalt generelt slik?

I tilfelle det siste suge det jo endå meir enn analog gjorde.

I tillegg eksisterar det ikkje text-tv på den. Elendig.

Lenke til kommentar

har nokia 9802 noen ganger fryser den når jeg søker etter signalet men aldri når jeg se på kanaler eller guiden.

Til alle som skal ha parbol så anbefaler jeg nokia prøvde en gang samsung var ganske ræva da ikke funcard kort funka i den.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har hatt det samme problemet. "kontrollen" fryser. Går ikke an og trykke på noe.. Eneste som funker hos meg er og trykke på "exit". Det er ikke noe feil, enkelte tvkanaler har sånne ekstra saker og ting, "tykk på den blå knappen for og se ekstra blah blah..."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...