Freke88 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) som tittel sier så restarter PC'n min når jeg spiller, jeg mener å ha funnet feilen, strømforskyningen er brennende varm vil gjette 80 grader ca, men vifta funker eller den surrer jo hvertfall alt annet har normal temp. er det en måte å bekrefte feilen og fikse den? Endret 7. juni 2007 av Freke88 Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ta å kjenn på prosessoren og skjermkort også. Overoppheting av disse kan være like sannsynlig grunn for tvungen restart. Regner med du får blåskjerm? Strømforsyningen kan du skru opp (med forsikighet og strømkabelen ute) for å rense støv. Ikke ta på noen koblinger. Bare hold i rammen rundt. Det er mange kondensatorer inni der som kan gi deg en skikkelig støkk selv om ledningen er ute. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 For å bekrefte at det er strømforsyningen som står for restartene, må du prøve en annen, fortrinnsvis kraftigere, strømforsyning i pcen din. Hvis du lister opp all maskinvare, og spesifikasjonene på psu, kan vi nok si deg innenfor rimelig grad av sikkerhet om det er PSU eller noe annet. Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 som sagt; bare strømforskyningen er varm resten er normal temp. prøver å rense strømforskyningen som du sa og ja jeg skal huske å ta på kondensatorene! Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Inesco: jeg har en zeus 850W liggene som jeg skal bruke når jeg har mottat ny delene mine, men er jo så pes å bytte størmforskyning ^^ spes siden jeg ikke aner hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå