Gå til innhold

Noen eksperter på drager her?


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde meg litt jeg også, men hadde ikke viskelær, så det er en del småfeil på den. (og jeg gjorde ikke ferdig skjellene) Men hvis du liker den kan jeg få rettet det opp x3

8851444[/snapback]

 

Den der syntes jeg var temmelig fet iallefall! Men armene slik de er skissert opp nå ser helt mongo ut :p

 

Men det er jo noe en god tattovør bør kunne klare å fikse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde meg litt jeg også, men hadde ikke viskelær, så det er en del småfeil på den. (og jeg gjorde ikke ferdig skjellene) Men hvis du liker den kan jeg få rettet det opp x3

8851444[/snapback]

 

Den der syntes jeg var temmelig fet iallefall! Men armene slik de er skissert opp nå ser helt mongo ut :p

 

Men det er jo noe en god tattovør bør kunne klare å fikse.

8860590[/snapback]

 

Hehe x3 som jeg sa: Jeg hadde ikke noe viskelær så jeg kunne få rettet det opp, og jeg suger generelt på å lage hender :p

 

SirAnderz: kan jeg sikkert, men jeg har en del å gjøre for tiden. Skal se når jeg får tid.

Lenke til kommentar
kul, men kanskje litt stort ansikt? tenker også litt på å kanskje ha den slik at du ser den rett på, ikke slik at du ser den ifra siden... føler også at vinkelen på ansiktet er litt feil også?

 

 

Da kan du ikke forvente at jeg får til trommestikkene,

( og jeg skal fikse litt på hodet, skal bare få unna andre ting å gjørra først..^^ )

Lenke til kommentar
hvis du vil ha en figur fra Cartoon Network (?) på høyre skulderblad resten av livet?! :ermm:

8809705[/snapback]

 

Føler bare at jeg må gripe litt inn her. Alle vet jo at den kommer fra DisneyChannel! :tease:

 

Edit: Ops.. Jeg var visst ikke den første til å svare, nei :p

Endret av Rinox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...