veluci Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hei.. var ute i båt idag, og kom ved ett uhell til og få litt saltvann på min n95.. telefonen fungerer fint, men høgtaleren funker ikke, og kamra lyset lyser hele tiden.... noe eg kan gjøre?? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 ingen?? nå tuller mobilen seg helt... off.. litt fortvilet:S Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vannskade har flere graderinger hvorav saltvann er det verste siden det leder bedre enn ferskvann. Hadde jeg vært deg, ville jeg skrudd av batteriet og lagt den til tørking. Har du batteriet på, og mobilen slått på vil saltvannet ledes og korrodere de elektroniske kretsene. Hvilket det høres ut som allerede har skjedd. Får du tørket alt av saltvann/væske kan det være håp, men det er som jokernord. Du vet ikke om det går bra eller dårlig. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 men har den telenor forsikringen på den.. og når den falt ned i båten da det kom store bølger.. da den ble litt våt.. men når dette er tilfellet.. blir det dekket da? Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har samme forsikring, men tror den skal dekke det ja. Min dekke uhell ogsånn. Så min ville nok dekket det, Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Har samme forsikring, men tror den skal dekke det ja.Min dekke uhell ogsånn. Så min ville nok dekket det, 8808634[/snapback] høres ba ut.. skal ringe telenor i mårra.. noe eg bør vere forsiktig m og ikke si når eg ringer de?? Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Telenor er nok ikke så glade når man nevner fukt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hvis ikke den dekker det så dekker kanskje reiseforsikringen din det hvis du har det. Den kicker inn med en gang du går ut døra. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hvis ikke den dekker det så dekker kanskje reiseforsikringen din det hvis du har det. Den kicker inn med en gang du går ut døra. 8810212[/snapback] men bør eg gå i butikken eller ringe? mobilen er ikke 14 dager engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg