Gå til innhold

xboxen min klarer ikke å lese spillene

kjenyg

Anbefalte innlegg

Xboxen min klarer ikke å lese spillene mine lenger... når jeg setter inn i et spill (uten riper, har også testet flere forskjellige spill) skjer det ingenting. Den klarer ikke å lese de. Men den klarer fint å lese cder og dvder. dette har aldri skjedd før!

Noen som har noen tips om noe som kan gjøres? Det frister ikke noe særlig å sende den til Microsoft....virker som det tar evigheter å få den tilbake :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xboxen min klarer ikke å lese spillene mine lenger... når jeg setter inn i et spill (uten riper, har også testet flere forskjellige spill) skjer det ingenting. Den klarer ikke å lese de. Men den klarer fint å lese cder og dvder. dette har aldri skjedd før!

Noen som har noen tips om noe som kan gjøres? Det frister ikke noe særlig å sende den til Microsoft....virker som det tar evigheter å få den tilbake :no:

8805729[/snapback]

Skru xboxen av.. la den stå en stund og prøv igjen. Funker det ikke nå må du sende den inn.. Sorry.

Lenke til kommentar

Det som skjer er at hver gang jeg lar den stå av et par timer fungerer den igjen. Men når jeg restarter maskinen etter å spilt litt klarer den ikke å lese igjen. Så venter jeg et par timer så fungerer den igjen...rart!

Noen som har noen tips? eller skal den bare sendens til MS?

Endret av kjenyg
Lenke til kommentar

8805729[/snapback]

Tja...selvfølgelig er det ikke noe morro å sitte 2 1/2 uke uten en Xbox. Jeg vet det føles som en evighet, men det å måtte vente 2 timer hver gang man skal restarte boxen høres verre ut. Tror det på lang sikt lønner seg å få sendt den inn til Xbox hvis du ikke har mulighet til å bytte det i butikken.

Du må også huske på at det alltid er skrekkhistoriene om Xbox Support som får mest oppmerksomhet. Personlig har jeg og de jeg kjenner kun gode erfaringer med den tjenesten.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den i desember i fjor... så det ser nok ut som om jeg bare må levere den inn.

Angående leveringstid er jeg enig at vi nok som regel bare hører om det negative. Så jeg får bare krysse fingrene og levere den inn :thumbdown: Takk for god respons!

Lenke til kommentar

sånn skjer med meg og! :ermm: men det er bare spillet dead rising

cden har ingen skarper men den klarer nesten aldri å lese det lenger . før klarte den iallfall og lese cden i minst 8 timer uten å klikke nå klikker det extremt ofte

noen ganger når jeg trykker start game klikker det , men det er nok bare dead rising, for den klikker ikke når jeg spiller Halo 2 , G.R.A.W osv..

Har hørt/Lest Dead Rising klikker oss mange men det er sykt irreterende

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

Dette er nok tydelig tegn på mekanisk svikt. Mest sannsynlig DVD spilleren. Vet at disse til tider kan være skikkelig ræv.

Personlig har jeg bare brukt noen få ganger. Kopierer alt over til Xboxen.

Jeg har jo modifisert selvfølgelig, og det er jo forståelig om det ikke er ønsket om du går mye Live!. Men bare så du vet det, det er mulig å slå av chipen sånn at du bare bruker CD når du går Live!.

Men spiller du bare vanlig er det utrolig deilig å kjøre rett fra harddisk. Går mye kjappere, og er mer stabilt. Min var modifsert helt fra starten av, så jeg har aldri spilt noe fra CD. Kopierer bare rett over, og legger originalene fint tilbake i covrene.

Lenke til kommentar

Er det Xbox eller Xbox 360 du snakker om? Jeg har nemlig hatt litt av det samme problemet med min orginale Xbox. Tror det skyldes at plata er for dårlig, men jeg kunne gjerne tenke meg å vite om det er noen annet jeg kan prøve. (Jeg har ikke Xbox 360).

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg hijacke tråden, men jeg har et lignende problem.

Dvd-rommen lager noen ekstremt syke lyder, høres ut som at spillet blir spinnet rundt i full fart, så blir spillet stoppet på under et sekund, det kommer en ekstrem høy lyd ut av dette.

også virker som om dvd-rommen stopper å funke noen ganger, den stopper plutselig å loade ting som teksturer, musikk og div lyder i spill..

Er det flere som har opplevd dette? Det er forøvrig en Xbox 360.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...