Frigg33 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Trenger gave til far som fyller 50 år.. Intereseer er fisking og fotball. Noen som har noe tips? Må være en litt stor gave.. ikke sånn "kortstokker" eller noe sånt.. han har masse fikseutstyr. LØST: Fant den perfekte gave til en far som elsker god gammel bond filmer. Kjøpte den kofferten med alle Bond filmene. Endret 20. september 2007 av Oxaren Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva med noe nytt å oppbevare alt fiskeutstyret i? Fancy koffert med alle tenkelige og utenkelige oppbevaringshyller. Eller en weekendtur til et land i europa for å se laget hans spille, hvis han er interessert i engelsk fotball f.eks. En tur til et norsk lokallag blir litt stusselig. Opplevelser kan være like mye verdt som en gjenstand. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 du kan jo ta et 50KM/H skilt å gi det til han, åfr håpa han tar humoren i det. det kan jo være en tillegsgave slik at han ikke bare får det. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Han er gla i fotbal.. men han har ikke noe spesielt lag han holder med bortsett fra et i den norske ligaen.. Og oppbevaringshyller med all slags greier har han.. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jaja, ta det litt videre da. Jeg regner med han er glad i natur siden han liker å fiske. Hva med et cruise med hurtigruta til nordkapp? Eller noe turutstyr? Enmanns- eller tomannstelt han kan ha med på fisketurene. Du har en enkel jobb siden du vet interessene hans. Verre for de som ikke har noen særegne interesser. Bare finn ut hva han har som kunne vært bedre eller hva han ikke har som han kunne blitt glad for. Ingen har alt. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Har du eldre brødre eller søstre eller bekjente over 18 eller 22 kjøp han en god vin/wiskey eller nokke sånt... Det slår altid ann... :!: Trur eg... Eg skal jer det... Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Tandemhopp i fallskjerm. 8806413[/snapback] hehehe.. Frekt! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Tenkte jeg bare skulle skrive her hva jeg kjøpte til han. Han er jo James Bond fan også... så jeg kjøpte den James Bond Collector kofferten med alle filmene inni. Håper han blir glad for den Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fatter'n fyller snart år...(50år...) Nokken som kan dette med god Konjakk, Likør eller wiskey for den saks skyld... Nokke av den finere sort og god smak og kvalitet... Ikkje under 500-600 og ikkje over 1500... Takk for alle svar... Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 naits360... Du sa et 50km/h skilt... kor du fer kjøpt det? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Tenkte jeg bare skulle skrive her hva jeg kjøpte til han. Han er jo James Bond fan også... så jeg kjøpte den James Bond Collector kofferten med alle filmene inni. Håper han blir glad for den 8972938[/snapback] Er en ganske fin gave det! Kunne sjøl tenkt meg den greien. Ble han glad for den? Endret 1. august 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 En fin fiskekniv er kanskje ikke så dumt? Eller en god/dyr flaske vin hvis han liker det. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fatter'n fyller snart år...(50år...) Nokken som kan dette med god Konjakk, Likør eller wiskey for den saks skyld... Nokke av den finere sort og god smak og kvalitet... Ikkje under 500-600 og ikkje over 1500... Takk for alle svar... 9186435[/snapback] Jack Daniel's Bourbon - god wiskey Og et 50 skilt, det finner du på din nærmeste bilvei. Du trenger 2 stk fastnøkkel str 13 mm. Gratis Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Takk for wiskey tipset Kan ikkje å quote( ) men ReVolvolution: Genialt... men nei... ikkje f*** Gå ut på en vei og knabbe et 50kmh skilt? nei... Du kan jer det til meg du... sende det i posten Lenke til kommentar
kdog Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Skal dere gjøre slike lovbrudd, så pass på å ta kun ett av doble skilt. Kjipt å være delskyldig i at en råner kjører 110 i stedet for 70 i en 50-sone og meier ned fire 6-åringer på vei til første skoledag. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Skulle gjerne ha quota men vist du tok hintet skulle ikkje eg jere det... Men ReVolvolution såg ut til å ha jort det Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) naits360... Du sa et 50km/h skilt... kor du fer kjøpt det? 9186445[/snapback] Vær litt kreativ Du har vel en 50 sone rundt huset ditt antar jeg ? Rundt boligfelt er det 30 ( nærme) og 50 rundt, så ikke noe farlig å stjele skilt Ikke at jeg oppfordrer til det .. Dilemma : Fattern fylte 4... 6 idag, men jeg har jo ikke kjøpt noe seff, delvis fordi jeg er blakk, for det andre, jeg visste ikke at han fylte visstnok 46.. Noen ideer ? Endret 2. august 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mmm, se om du får tak i et 46 KM skilt. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 46 er jo akkurat ingen spesiell alder da... men kjøp sann anton berg konjakk sjokolader dei små sjokolade flaskene 4-5 cm høge... trur dei kosta rundt 100 lappen løp og kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå