Gå til innhold

Gave til far som fyller 50 år

Frigg33

Anbefalte innlegg

Trenger gave til far som fyller 50 år.. Intereseer er fisking og fotball.

Noen som har noe tips?

Må være en litt stor gave.. ikke sånn "kortstokker" eller noe sånt.. han har masse fikseutstyr.

LØST:

Fant den perfekte gave til en far som elsker god gammel bond filmer. Kjøpte den kofferten med alle Bond filmene.

Endret av Oxaren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med noe nytt å oppbevare alt fiskeutstyret i? Fancy koffert med alle tenkelige og utenkelige oppbevaringshyller.

Eller en weekendtur til et land i europa for å se laget hans spille, hvis han er interessert i engelsk fotball f.eks. En tur til et norsk lokallag blir litt stusselig. Opplevelser kan være like mye verdt som en gjenstand.

Lenke til kommentar

Jaja, ta det litt videre da. Jeg regner med han er glad i natur siden han liker å fiske. Hva med et cruise med hurtigruta til nordkapp? Eller noe turutstyr? Enmanns- eller tomannstelt han kan ha med på fisketurene.

Du har en enkel jobb siden du vet interessene hans. Verre for de som ikke har noen særegne interesser. Bare finn ut hva han har som kunne vært bedre eller hva han ikke har som han kunne blitt glad for. Ingen har alt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Tenkte jeg bare skulle skrive her hva jeg kjøpte til han. Han er jo James Bond fan også... så jeg kjøpte den James Bond Collector kofferten med alle filmene inni. Håper han blir glad for den :)

8972938[/snapback]

Er en ganske fin gave det! Kunne sjøl tenkt meg den greien. Ble han glad for den? :)

Endret av Uchiha
Lenke til kommentar
Fatter'n fyller snart år...(50år...) Nokken som kan dette med god Konjakk, Likør eller wiskey for den saks skyld... Nokke av den finere sort og god smak og kvalitet...

Ikkje under 500-600 og ikkje over 1500... :D

Takk for alle svar...

9186435[/snapback]

Jack Daniel's Bourbon - god wiskey

Og et 50 skilt, det finner du på din nærmeste bilvei. Du trenger 2 stk fastnøkkel str 13 mm. Gratis :)

Lenke til kommentar
naits360... Du sa et 50km/h skilt... kor du fer kjøpt det? :D

9186445[/snapback]

Vær litt kreativ :) Du har vel en 50 sone rundt huset ditt antar jeg ?

Rundt boligfelt er det 30 ( nærme) og 50 rundt, så ikke noe farlig å stjele skilt :)

Ikke at jeg oppfordrer til det ..

Dilemma : Fattern fylte 4... 6 idag, men jeg har jo ikke kjøpt noe seff, delvis fordi jeg er blakk, for det andre, jeg visste ikke at han fylte visstnok 46..

Noen ideer ? :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...