Gå til innhold

Hvilke konsoller har du?


Ratatosk

Hvilke konsoller eier du?  

1 stemme

  1. 1. Hvilke konsoller eier du?

    • GameCube
      11
    • Xbox
      38
    • PS2
      15
    • GameCube og PS2
      4
    • GameCube og Xbox
      3
    • Xbox og PS2
      10
    • Jeg har alle tre
      6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, på tide med en liten oppsummering av hvordan det ligger an så langt.

 

Xbox: 23

PS2: 12

GC: 7

 

Jeg er litt overrasket over at det faktisk er så store forskjeller mellom Xbox og PS2. Uansett så er størrelsesforholdet omtrent dobbelt mellom hver boks. Interessant...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg eier alle 3. Så trenger ikke tenke på at jeg ikke får meg med alle spilla :lol:

 

Hvis du skal kjøpe et spill som kommer til alle tre, hva kjøper du til da?

 

Hum, hvis jeg kjøper multiplatform spill, kjøper jeg som oftest til Gamecuben, har gjort det vær gang trur jeg... Dette selvfølgelig pga den meget behaglige Gamecube kontrollen.

Lenke til kommentar

Xbox her! Kanskje noen lurer på hvorfor jeg kaller meg Solid Snake da, men det er fordi jeg var en stor fan av MGS til PS1 helt til jeg kjøpte det til PC, og solgte PlayStationen. Jeg har runda det første MGS 30 ganger! Jeg gadd ikke kjøpe PS2. Xbox var bedre! Så da lurer jeg på, selv om det er litt off-topic, om det er sant at MGS2 kommer til PC 18. februar?

Lenke til kommentar

xbox, gc, ps2, dreamcast, n64, gba, gbc, gbp, gb, polystation (ikke skriveleif)

 

kjøpte sistnevnte i italia og den kosta 160kr

er identisk med psONE sitt design bare at den veier ca 10g og OSER kvalitet. Spillene er lagret på kassett og de hevder det er 1 milliard spill

problemet er bare at det er de samme 11 spillene opp igjen og opp igjen

en fin bonus er lightgun og duck hunt

 

kuriositet fra taiwan eller no:)

Lenke til kommentar
Har bare en Nintendo 8bit jeg  :D  

 

btw, skyline: er ikke signaturen din litt i det største laget?

 

Agreed. Skift signatur nå, Skyline.

Du gjør det vanskelig å irriterende for de som bruker modem her på forumet, dessuten er det bare irriterende for oss alle å måtte se favorittbilen din i ett bilde som dekker halve skjermen hver gang vi er inne på en topic.

 

Skift. Nå. :)

 

 

lol, det takke et sekund og lade så lite skrif da,

er ikke en kvart kb engang,

1byte er vel 1000 tegn..

Lenke til kommentar
Det er jeg nesten 100% sikker på at det ikke gjør!? Er du MGS fan uten og fått spilt MGS2? :lol:

 

Nei, jeg gadd ikke å kjøpe en møkkakonsoll for å få tak i det! Da hadde jeg brukt 2500 kr, og sløst bort 1900 kr av dem! Men jeg spilte 1'ern ihjel, og skal spille 2'ern. Men jeg ventet siden jeg visste at det kom til PC fordi at det solgte så mye! Konami er dumme som ikke lager det til PC da! 1'ern, og GTA 3 ble det også gjort med. Så jeg ventet, og skaffet meg en monstermaskin, og et monster-surrondanlegg, så jeg kan nyte det enda mer enn PS2 gamerne. En ny PC er en bedre investering enn en PS2.

Lenke til kommentar

Jeg har en: ATARI fra rundt 1980 tallet.

NES Nintendo 8-bit

SNES Nintendo 16-bit

N64 Nintendo 64-bit (wow) lol

(PC( Ellers hadde jeg ikke vært her

 

Alle virker, ca 10-12 spill til atarien. Ca 25 til NES'en, ca 10 til SNES'en og ca 5 til N64.

 

Men på PC siden er jeg konge, alle spill er ærlig og lovlig kjøpt, der har jeg ett sted mellom 110 - 120 spill.

TATA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...