SSSø Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Var hos damen. Vi fyrte nedpå hver vår helflaske med 40% billigvodka og hadde sex til alkoholen tok over kontroll over lillemann. Da sto vi opp og så på tv. Kan huske at vi hadde det særlig gøy med den der tøymykner-reklamen med han blå fyren og en eller annen slem fyr som fikk litt tøymykner på seg og ble myk, eller hva faen. Husker egentlig ikke mer av den kvelden. Neste morgen stakk jeg ned på butikken og kjøpe is til damen...som hun spydde opp igjen ganske kjappt. Det var tider, det. Kan anbefalles for alle som ikke har blitt 18 ennå (egentlig kan du gjøre det akkurat når du vil...spriten før du ikke kjøpt uansett). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Ganske patetisk for min del. Dro på kinarestaurant med mamma og pappa. Ingen festing, ingen fyllekuler. Jeg hadde både festa og spydd nok for en hel mannsalder FØR jeg ble 18. Gikk på videregående mange mil unna hjembygda og mista kontakten med de jeg vokste opp sammen med, så ingen planlagte superfester der. Og kjente 2-3 stk i byen. Klassekameratene mine var 90% drittsekker. Nesten like spennende som nyttårsaften 1999/2000, faktisk, da jeg lå i kjellern hos mormor og glodde på tv-sendingene fra hele verden, hele kvelden. Endret 7. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Inviterte mine beste venner på besøk. Kvelden endte i mimring fra barndommen, supernintendospilling og urovekkende mye tress-is. Alt i alt var det en ypperlig bursdag \o/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Om du husker det så er du slapp. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg spilte golf faktisk...har generelt aldri brydd meg om bursdager noe særlig... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 40-50 hos meg. Så byen (hva faen skal folk der?) Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 dritt, værste bursdagen min hittil, var syk på 18 årsdagen, men feira senere med grillfest med noen gode venner i hagen på sommeren. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er nok tilhørende av de som hadde sin værste bursdag. Hadde hatt ei ganske alvorlig ulykke (sånn psykisk) noen dager før, med en motpart fra helvette. Prøvde å skrive litt, men det nytter ikke å forklare oppførselen til motparten (eldre par). Ved ulykken og i ettertid. Var med familien og spiste kinamat og prøvde å glemme det som hadde skjedd + bekymringer for erstatning og forsikring. Hadde jeg bare visst utfallet da(100% i mitt favør, takk og lov). Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg var sjuk. Av en eller annen grunn har jeg ikke feira ordentlig bursdag siden jeg blei 10 eller 11...Men to dager etter var jeg frisk, det var torsdag før vinterferien, jeg hadde tatt dagen fri, og Hylolz ringte og spurte om vi skulle stikke på byen. Endte opp på Hard Rock Café i Oslo med en halvliter Ringnes på hver, en pint Guinness (meg) og Kilkenny (Hylolz) før vi avslutta med et glass vin. Jeg synes det var deilig måte å feire på, selv om jeg ikke har fått det store lasset med bursdagsgaver de siste åra. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tok lappen, kjørte hele dagen og avslutta det hele med å stikke på diverse lokale pubber å drikke meg snydens Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 5-retters i London med pappa. Rimelig legendarisk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har bursdag i sommerferien, så folk er bortreist da, men jeg har slutta å feire bursdagen min når jeg ble 13-14 eller noe slikt. Nå spiser vi bare kake og litt stash innen familien. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg husker faktisk feiringen min meget godt, jeg var hos min bror på fest og var nok midtpunktet så det holdt, sanger og drikke over alt da, så blei det grisefylla hjemme hos han litt senere på kvelden, det var gøy! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gjorde ca ingenting. Har sansen for SteffyPants sin feiring tho.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Husker ikke helt. Tror jeg stakk ut og spiste med familien, men hukommelsen vil ikke være presis nok til at jeg husker om det er sant. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg feira bare med en rolig fest med masse folk hjemme husker jeg. Heiv mamma og pappa ut av huset, og inviterte alle venner fra alle vennekretser slik at de også kunne bli kjent med hverandre. Selve festen var bare stress for meg da jeg måtte varte de opp, men tror gjestene koste seg veldig. Har vist seg i ettertid at det faktisk var veldig lurt. Nå kan jeg snakke om folk på tvers av vennekretser, og de vet hvem jeg snakker om. Flere av de har også blitt kjent på tvers av vennekretsene. Det er jo knall! Men sånn gennerelt så var min 18års dag bare en dag der jeg var ekstra fornøyd med meg selv. Husker jeg var litt i ekstase hele dagen, sånn uten å gjøre noe unaturlig. Bare hadde en god følelse inni meg. Det var dagen da jeg fikk lappen som var den virkelig store 18-års dagen Men min 19-års dag derimot, var ikke så spesiel. Da var det 13-siders eksamen i musikkhistorie som preget dagen etterfulgt av en tidlig kveld og jobb morran etter. Så det var en mindre spesiell dag. Eneste med dagen som var veldig koselig var at kantinedama gratulerte meg med dagen. Kjenner henne overhodet ikke, men hun hadde sett bilde av meg i avisa, og tok kjangsen. Det gjorde litt av dagen min Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gjorde ca ingenting. Har sansen for SteffyPants sin feiring tho.. 8816090[/snapback] Hadde ikke gjort noe om det ikke var det. Begynte ikke å drikke før året etter, fest hos meg var uaktuelt og byn suger. ^^ Lenke til kommentar
Løve Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) 18-års dagen min var ganske grei. Drakk meg ikke snydens, men var en tur innom polet hvor kassadamen gratulerte meg med dagen og ba meg ta feringa med måtehold. Så dro jeg hjem og spiste pizza med familien. ^^ Endret 9. juni 2007 av Løve Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 hmm, drakk meg skikkelig full for første gang, (begynte vel egentlig ikke å drikke før jeg ble 18) og våknet opp igjen på badegulvet i bar overkropp, med rimelig dårlig hukommelse fra dagen før. og et reint toalett men nedspydd vask. Var heldigvis hos meg. Visst mulig så e vel det å gå på byn på 18 årsdagen sin en grei ordning Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Fikk meg en gratis bursdagsøl på den lokale puben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå