Olum Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har ikke fylt 18 enda så jeg trenger litt tips til hva jeg skal gjøre når den tid kommer. Hva gjorde du den dagen du fylte 18? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kjørte bil til jeg begynte å se prikker. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er ikke alle som får lappen til 18års dagen.. Inviter noen venner og drikk deg drita eller no.. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg feiret med et heidundrandes kalas med familie og venner. Som stort sett alle bursdager går ut på. Bare litt saftigere gaver, og lappen noen uker senere. Fordømte oppkjøringskø. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vorsa med venner, og dro på Pub etterpå! Kjempekos! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Spiste spagetti ala capri (sånn hermetikkgreier) hos en kompis, vorsa samme sted og så fest Endret 7. juni 2007 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Spiste spagetti ala capri (sånn hermetikkgreier) hos en kompis, vorsa samme sted og så fest 8806128[/snapback] Den smaker helt forferdelig! Glad søstern er kokk og lagde skikkelig mat Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Broren min dro meg med ut på byen på hans regning. Jeg drakk som om jeg hadde dommedag i hælene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kjøpte et par sixpacks kvalitetspils, hadde besøk av den daværende kjæresten, og fikk besøk av mine beste venner i tillegg på kvelden. Utrolig koselig. Satt oppe til kl. 6 på morgenen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Inviterte venner hjem på parteey. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hadde huset fullt, fest seff. Ble drita full, og spydde i lange baner klokka 10 om kvelden Kannke fylle 18. uten et smell. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hva jeg gjorde på min 18 årsdag? Satt på Pc'en og nerda vel. Neida, ble nok feiring på byen. Kanskje litt for mye. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Var og spiste med familien jeg Festingen klarte jeg å vente med til helgen etter Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Drakk meg drita full på sprit hjemme med noen kompiser, så ut på byen og loke videre....Der jeg fikk driker (litt for mange) Endte med at jeg spydde på fortauet ikke så mange meter fra kebab shappa... Endret 7. juni 2007 av Best0 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Når jeg fyller atten skal jeg forhåpentligvis kjøre bil. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kinda vokst fra bursdagsfeiringer... er ikke like gøy som før av en eller merkelig grunn. Samme hvor "spesielle" og "store" de er. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du er 19 og har vokst fra bursdager? Høres da fryktelig kjedelig ut. Kanskje du mener at du har "vokst fra" de på samme måte som man "vokser fra" julen i tenårene. Det er liksom ikke fullt så spennende å rive opp pakke på pakke. Det er nå det begynner å handle om det sosiale og ikke antall pakker man får. Nyt heller en samlet familie/vennegjeng og god mat. Det er det det handler om for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Avslutningsfest etter russerevyen lol. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Tok lappen og feira litt med fam'en og dama. Festing ble det nok av i helga etter... Endret 7. juni 2007 av Fisk1 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hadde bursdag på en onsdag, så var å spiste ute med familien og dama. Men på fredag var det rett ut på byen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå