Jennifer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Tror dette er noe av de flotteste bildene jeg noen sinne har sett.. Hva syns dere? Se her edit : leif Endret 7. juni 2007 av Tanya Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Stilige bilder ja :-D Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Heftige bilder. På jobben har vi en storformat kalender fra Nikon med bilder av fugler. Det er noen helt utrolige bilder i den kalenderen. Mange av de bildene må være resultat av en mannsalder med erfaring og utstyr i 100.000 kroners klassen... og selvsagt en porsjon flaks (bokstavelig talt? hehe). Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg la også merke til denne i en ellers lang lang rekke av urimelig kjedelige billedserier fra Dagbladet. Det er nok først og fremst dyret og settingen som gjør det fascinerende for meg- det er flotte øyeblikk- men neppe noen høydare ellers rent fotografisk for min del. Jeg klarer ikke å la være å dra en parallell til Heidi Wexelsen Goksøyrs undervannsserie. Det er nettopp dette med å være litt ut av sitt vanlige element som gjør hennes piker på sjøbunnen så fantastisk annerledes og vakkert. Våger meg til å lenke til hennes bilder HER Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Helt enig. Bortsett fra selve motivet ble jeg alt annet enn inspirert av å trykke meg gjennom snaut tjue eksponeringer uten noe spesielt høydepunkt.. Takk for linken! Mvh Kjetil Endret 8. juni 2007 av rotekaizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå