Gå til innhold

Halo 2 for Vista. Elendige greier?

Anbefalte innlegg

Prøvde såvidt det første "store" Vista spillet i går, Halo 2 og første intrykk var at dette var meget labre greier. Grafikken var mildt sagt elendig og ytelsen var heller ikke noe å skryte av i det hele tatt. Og dette på en rimelig high-end maskin.

Brukerinterfacet til spillet var også håpløst med trykking på små A & B knapper for å navigere. Siden dette tross alt er en PC-versjon burde de ha pusset opp interfacet istedet for å beholde et forkrøplet konsolllignede skrot.

Noe som også virket tragisk er at de nå også prøver å pushe Live-opplegget sitt over på PC spillerne. Tror faktisk ikke det er mulig å spille dette online uten å ha en live-konto. (Ikke det at jeg har noe som helst planer om å spille dette spillet online uansett...).

Fikk litt flashback til det første Halo spillet. Et spill som visstnok var helt fantastisk bra ifølge x-box miljøet, men som i det konkurransepregede PCmiljøet bare endte opp med å være et skikkelig middels spill. Riktignok er Halo2 nå eldre enn det Halo var da det ble sluppet til PC,relativt sett, men hadde hvertfall håpet på litt over middels standard siden det tross alt er en "toer".

Noen andre som har testet det ennå som er fornøyde med Vista "flaggskipet"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneren på PC er slettens ikke dårlig, mener da jeg.

Storkoste meg med denne, virker som om den er langt forkskjellig fra Halo2 for vista.

Simalarion: Gi folk grunnlag for å kjøpe Vista. Lokkemat, fordi Vista er tja... et unødvendig nytt OS.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

jada, det har jo dx10 som eneste os, men etter hva jeg kan se bruker ikke Halo2 dx10. Så hva er da problemet?. Har selv både 88gtx\vista men lurer uansett på hvorfor de gir ut et såkalt Vista spill uten dx10. Eneste jeg kan se er rent sammarbeid med Microsoft.

edit

hmm det er microsoft spill, da ser jeg det enda lettere :)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
jada, det har jo dx10 som eneste os, men etter hva jeg kan se bruker ikke Halo2 dx10. Så hva er da problemet?. Har selv både 88gtx\vista men lurer uansett på hvorfor de gir ut et såkalt Vista spill uten dx10. Eneste jeg kan se er rent sammarbeid med Microsoft.

edit

hmm det er microsoft spill, da ser jeg det enda lettere  :)

8808162[/snapback]

Halo 2 utgis av Microsoft, så samarbeidet er der i hvertfall!

Eneste grunnen jeg kan se til at Halo2 gis ut kun til Vista er for å selge Vista

Lenke til kommentar
Det skulle aldri kommet på pc.

8806938[/snapback]

Uenig. Jeg er glad at ikke-xboxeiere kan bli introdusert til den fantastiske Halo-universet :)

Det MS derimot kunne ha gjort, var å utgi to utgaver, hvor den ene var bundlet med Xbox360-kontrolleren ;)

Lenke til kommentar

Jeg digget halo til pc, jeg synes liksom at det var mindre stress å komme online, for internett på konsoller var jo rimelig nytt når xbox kom, jeg sier meg også enig i at vista er et unødvendig os, de skulle ha jobbet med det litt lengre, xp synes nå jeg er det beste microsoft har kommet ut med, halo til pc også da ;)

Lenke til kommentar

Er storfan av Halo, men Halo 2 til Vista skuffa skikkelig! Som sagt i første post så er grafikken ELENDIG og spillet "lagget" nærmest hele tida på en pc som burde kjøre spillet fint! Spilte det kun en gang siden jeg fikk det. Aldri mer! For all del, IKKE kast bort pengene på å kjøpe Halo 2 til Vista! Gå heller å skaff det til xboxen om du ikke har det enda! Så utrolig mye bedre..

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...