Gå til innhold

sense

ente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Sense ganske lenge nå (4 år eller noe?) og er veldig fornøyd. Har enda ikke opplevd noen problemer i det hele tatt. Jeg mener at så lenge en ikke merker eller bryr seg om operatøren så gjør de en god jobb :) (bruker avtalegiro da så jeg merker nesten ikke de tar pengene mine heller da, hehe) Prisen er vel ganske OK også. En finner nok billigere, men...også dyrere!!

EDIT: Oi, glemte å nevne at dekningen er den samme som Telenor da de bruker samme nett. Fønka fint langt inni Indre Troms så da skal det fungere de fleste plasser :)

Lenke til kommentar

Hold deg unna mener nå jeg...

Sa opp mitt sense abn. for ca 2 år siden. Greit nok det, men etter et år fikk jeg en regning fra dem pålydende noen hundre. Ringte de og sa at jeg hadde sagt opp abn, men det kunne de ikke se, så det endte med at jeg betalte regningen og sa opp abn mitt på nytt.

Tro det eller ei, like før jul fikk jeg f**n meg enda en regning, så da er det vel bare å si det opp for tredje gang. Alle gode ting er jo tre... sies det.

Men for all del, dette er MIN erfaring med sense, ikke sikkert at alle har det like vanskelig, men du kan jo prøve...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...