Gå til innhold

Ide: Naturlig boost til undead ved midnatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer skade om natten? Godt forslag, det gjør dem om til Undead rasen som dem egentlig er, i tillegg må de fjernes som player characters. For undeads er npc. Hva med å kalle de noe annet viss de ikke er undeads? Søren ta jeg sliter med den der "rasen".

Holy priest undead? Ja god jul.

Lenke til kommentar
Mer skade om natten? Godt forslag, det gjør dem om til Undead rasen som dem egentlig er, i tillegg må de fjernes som player characters. For undeads er npc. Hva med å kalle de noe annet viss de ikke er undeads? Søren ta jeg sliter med den der "rasen".

Holy priest undead? Ja god jul.

8810492[/snapback]

mobs som er undead er "scourge", og spillere/faction-npcs som er undead er "the forsaken". Spillbare undeads ble klassifisert som "humanoid" før spillet kom ut, fordi det var for ubalansert at de kunne bli shacklet, fearet av paladins osv, samt diverse immuniteter som ligger i "undeaded" klassifiseringen.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er hvorfor ikke døde skal kunne være Holy..

8812526[/snapback]

Fordi undead er slemme, så enkelt er det.

The bad guys får ikke hellige krefter av "the light", spesielt ikke når de er så nær skyggene selv.

Dette blir feil.

Like latterlig som at alliance får warlocker forresten.

Æsj, mye i WoW som er feil når jeg tenker meg om.

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar
Det er en meget firkantet tenking at alle humans er snille og alle orcs/undead er slemme.

8812986[/snapback]

Visst er det firkanttenking, men dette er heller ikke den virkelige verden.

Warcraft er warcraft, og siden de to første spillene har horden vært SLEMME, og alliance SNILLE, og det var en bra ting, som jeg synes faktisk ga mer variasjon enn dagens situasjon.

Tross alt finnes det en enorm mengde (finni-på-i-farta) lore, men i praksis er horde og alliance den samme factionen, bare med litt annet utseende og byer.

"Fram med blomane Per, våren er her og dei snille og gode døde kjem att!"

Latterlig.

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar
Nå er jo ikke Forsaken veldig snille da, massemord er jo underholdning i helgen.

8813095[/snapback]

Artig at de da kan tillate seg å være så nådesett av "the light" at de også kan bruke hellig magi.

For faen, gi oss bare undead paladins med en gang, bare for å få klargjort det en gang for alle.

Synes heller fraksjonene burde vært heelt forskjellige jeg, men klin ond horde, snill alliance, og forskjellige klasser.

Død over horde paladiner (selv om jeg er en selv) og alliance shamaner.

Lenke til kommentar

Kunne kanskje vært noe det ja...

Eneste aberet er vel at alle de som synes de er kule fordi de er "onde" ville mast enda mer om hvor gay de synes allies er.

Edit: Et lite tankekors det at sånne folk som bruker RP som et skjellsord samtidig ofte lever seg litt for langt inn i sin egen rolle...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er hvorfor ikke døde skal kunne være Holy..

8812526[/snapback]

Fordi undead er slemme, så enkelt er det.

The bad guys får ikke hellige krefter av "the light", spesielt ikke når de er så nær skyggene selv.

Dette blir feil.

Like latterlig som at alliance får warlocker forresten.

Æsj, mye i WoW som er feil når jeg tenker meg om.

8812897[/snapback]

Digg å skifta "Holy light" til Shadow light eller shadow touch? :)

Lenke til kommentar

Virker som en god idè at forsaken forandrer seg på natta, men jeg er kun for utseendemessig i så fall.

angående shadow light så må du nesten overbevise meg om hvordan du skulle få det til :p

Endret av Fuzoya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...