Gå til innhold

Ide: Naturlig boost til undead ved midnatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har et bedre forslag:

Hva om Undead bare kunne spille om natta?

8805396[/snapback]

Bare hvis vi får 20% mer dmg og 50% avslag på gamecard.

8805429[/snapback]

Hehe, hadde vært så digg å spille hvis det ikke var horde rogue's (troll/orc rogue er ikke-eksisterende, så om undead var borte ville det ikke vært igjen horde rogues) ;-)

Lenke til kommentar

Hva om Forsaken hadde fått en mer "komplett" kropp fra 21.00 til 03.00, flesk rundt knær/skuldre etc. Andre raser kunnet kanskje ha lignende kuriositeter.

Edit: Mr. Trønderleif.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Satan, folkens, skaff dere humor! Er det virkelig noen som tror at jeg er seriøs når jeg skriver at det er *èn* non undead rogue på hver server? Det kalles ironi, eller å sette ting på spissen om man vil.

-Oppgitt.

Lenke til kommentar

Ein del innlegg med off-topic er sletta, hugs kva som står i våre retningslinjer.

Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg?

Det du i alle fall ikke skal gjøre er å svare i den tråden der hvor regelbruddet er. Dette vil kun gi tråden unødvendig oppmerksomhet. Og du vil selv bli regelbryter dersom du poster informasjon i tråden som ikke er i samsvar med hva den egentlig handler om. Hvis du ser et regelbrudd skal du først og fremst bruke funksjonen "Rapporter" i forumet. Til høyre over hvert innlegg er det en knapp hvor det står "Report" og hvis du trykker på denne føres du til et skjema du kan fylle ut. Rapporten din vil så bli lagt til i listen over rapporter og en moderator vil så behandle regelbruddet neste gang han går over listen og behandler rapporter. Hvis det er et krisetilfelle som krever øyeblikkelig oppmerksomhet kan du også ta kontakt med moderatorer mer direkte ved å enten sende en E-post, en melding eller se etter annen kontaktinfo i profilen til en moderator. Husk at selv de som bryter retningslinjene er beskyttet av retningslinjene igjen og ved utskjelling av disse risikerer at du selv kan bli advart eller i verste tilfelle utestengt.

Å kommentere at nokon skriv "Rapportert" er like ille som innlegget som blir kommentert.

Lenke til kommentar

Eller enda bedre, hvor ikke bare gi en gnome mage en radical som gjør at spellsene får +100000% av dmg gear? Som meg feks?

Det hadde vært litt skøy, eller hva? skal gjelde fra klokken 00.00 til klokken 23.59.

Da er det 1minutt på serveren hvor det ikke er total ownage av hordes, og hvor de kan ganke meg til de grader?

Jeg stemmer hvertfall for dette forslaget..

Noen som er med meg? Vi lager en poll og sender resultatet til BlizzZzz

Lenke til kommentar

Med tanke på rasefordelingen på Horde-siden ville jo dette betydd mer eller mindre 6% til hele Horden (troll perspective :>). Ser for meg at alle raideguildene hadde satt opp raid etter 00:00 for å få mindre motstand i et raid.

Føler at forlsag om grafiske endringer hadde hatt mye mer for seg både stilmessig og i forhold til faktiske muligheter for gjennomførelse.

Lenke til kommentar

Artig ide som gir spillet mer dybde, alt for mye farm rep/epics for øyeblikket :(

Undeads: 5% mer skade fra 24.00 - 06.00, og du kan resse på stedet er du ute :p

Troll: Du kan løpe opp brattere terreng enn andre(fort), og du har en høy health regen fra 24.00 - 06.00!

Tauren: Kan løpe fort rett frem i åpne landskap (slik som racialen deres egentlig skulle være :() og du kan bruke trær etc (omgivelser) som våpen i kamp!

Blood Elf: Kan utsmykke seg til de mest homofile anledninger!

Orc:

Humans:

Night Elves: Dmg og movement increase med 5% mellom 24.00 - 06.00!

Gnomes: All stats increased med 5% fra 06.00 - 12.00 og de kan gjemme seg inne i små ting som feks bokser :p

Draneis: De kan delete char'en sin og alle i samme område må /dance for 1 min!

Dwarfs: Når weather effects er enable i området de er i vil de få 5% mer stats!

Bare noen artige tanker, hadde vært knall ^^ Kanskje føre inn slikt på en RP server for testing?

Lenke til kommentar
Troll: Du kan løpe opp brattere terreng enn andre(fort), og du har en høy health regen fra 24.00 - 06.00!

8810017[/snapback]

Er ikke noen lorefantast, men ser virkelig ingen grunn til at slappe troll skulle fungere bedre om natten.

Forøvrig blir alle kraftige boosts av diverse greier, damage som stats, på spesielle tider på døgnet helt uaktuelt da dette ville styrt spilletiden på det de fleste ville sett på som en uheldig måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...