Gå til innhold

Ide: Naturlig boost til undead ved midnatt

Anbefalte innlegg

Støtt min ide om å gi undeads en naturlig boost ved midnatt.

Dette baserer seg på spillet Warcraft 3, hvor undead får en boost ved slaget 2400.

Og selvfølgelig også mange skrekk filmer hvor undeads dukker som oftest opp... jupp, du hadde rett: på natta.

i WoW får undead 6% til all skade etter midnatt. dette varer til 0700 eller 0600 for dem som ønsker å pirke på det.

Vet ikke jeg, men jeg syns det hadde vært kult.

hva syns du?

Om du syns det er en bra ide, post din støtte her:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...293119651&sid=1

hvis ikke, vær negativ her :!: :D:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette baserer seg på spillet Warcraft 3, hvor undead får en boost ved slaget 2400.

Og selvfølgelig også mange skrekk filmer hvor undeads dukker som oftest opp... jupp, du hadde rett: på natta.

i WoW får undead 6% til all skade etter midnatt. dette varer til 0700 eller 0600 for dem som ønsker å pirke på det.

hva syns du?

hvis ikke, vær negativ her  :!:  :D  :)

8804917[/snapback]

Enig i at slike kuriositeter kunne blitt innført rundt omkring i spillet, men selvsagt ikke så mye at ting hadde blitt ubalansert så klart.

Hadde blitt litt retardert om alle horde-guildene hadde venta med å raide til sent på natt fordi buffen Undead fikk var så utrolig effektiv. :)

Hadde blitt litt gøy med sånne kuriositeter igjen, samt å få dreid spillet bort fra all pvp- og epic-wankinga spillet nå har blitt til.

Lenke til kommentar

hva syns du?

hvis ikke, vær negativ her  :!:  :D  :)

8804917[/snapback]

Jeg er nightelf, da skal for svingende mine spells være 10% mer effektive i samme tidsrom. Og så skal dette gjelde alle klasser, så kan vi like gjerne glemme det. Funker greit i solo-spill, blir umulig å innføre rettferdig i et multiplayer-spill.

Lenke til kommentar

ja..og samtidig gi dem -6% skade på dagtid:) "Ting" som blir bedre på en spes tid av døgnet vil mest sannsynlig bli dårligere på en annen tid av døgnet:) Likevekt er naturens lov:)

Og ja..det samme gjelder night elves:) Her står det tydelig i loren at dem er litt mindre effektiv i dagslys:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Synes folk fokuserer for mye på hvor "overpowered" dette er, fremfor hvor god ideen faktisk er.

Drit nå i en 6% damageøkning, det trenger ikke å være damage som økes.

Hva med å øke runspeed med 10%, øke størrelsen på undead med 10% (bare den fysiske størrelsen), gjøre at de regenerer hp lik linje med trolls ved midnatt, eller at Undercity øker antallet vakter til dobbelt så mye etter klokka 12?

Dette er ting som ikke behøver å gjøre spillet så forbanna ubalansert, så jeg synes ideen er god.

For min del trenger det ikke å være en eneste karakterattributt som økes, men kanskje bare landskapet eller utseendet til klassene?

Det hadde jo vært skikkelig stilig, i motsetning til nå hvor det i praksis ikke finnes noen særlig forskjell mellom natt og dag.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne ønske at kun male nightelves var druids, men slik er det nå ikke. Mye er forandret siden WC sine dager, vi må bare finnes oss i det. Noen ting fungerer bra i strategispill, noen ting fungerer bra i rollespill. Det går ikke ann å sammenligne WC og WoW på denne måten :/

Og til KK, nei, det var for trolling, akkurat som du driver med hele tiden..

Lenke til kommentar
Hva snakker du om? Tror han som skrev det innlegget må ha vært dopa.

Har aldri opplevd i min spilletid at undead får 6% mer dmg...

Aldri stol på Blizzard sine fora.....

8805126[/snapback]

Dette var en ide for å skape litt "variasjon" i spillet..

Altså, bare en ide.. ikke gjennomført..

Lenke til kommentar

Hadde vært moro om de hadde gitt undead mobs en boost da, selv om det hadde ført til whining blant en del. Hvis undead rasene fikk det óg, så hadde jo alle som ikke var undead begynt å syte sikkert, selv om det hadde vært moro imo :)

Lenke til kommentar
Hva snakker du om? Tror han som skrev det innlegget må ha vært dopa.

Har aldri opplevd i min spilletid at undead får 6% mer dmg...

Aldri stol på Blizzard sine fora.....

8805126[/snapback]

Dette var en ide for å skape litt "variasjon" i spillet..

Altså, bare en ide.. ikke gjennomført..

8805203[/snapback]

Nå snakket jeg om undead i War 3 da :ermm:

Lenke til kommentar
Hmm hva med og bytte det ut med canabalize og gjøre det til en racial?

8805255[/snapback]

Nai, elsker Cannibalize :p

Life Tap + Cannibalize ftw.

8805265[/snapback]

Bedre enn at de fjerner Will Of The Forsaken ^^

8805280[/snapback]

o.O sant. /throwawaycannibalize

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...