Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg synes hele greia virker litt suspekt for øyeblikket, men hvis de kommer i gang kan det jo bli riktig bra. Forøvrig synes JEG at det er bra at dere har "offisiel støtte kanal" på irc, men det kan vel virke litt useriøst? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 høhh nå ha både tuxmin og lysnes slettet alt.... jaja vi får se om "cpc" kommer på lufta igjen da... eller kansje helst ikke.... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Folk som har blitt lurt av han? Er det noen her som har blitt lurt av han? De som "vil bli lurt" av han? Er folk her inne så inni helvette dumme at man må advare på forhånd mot en webshop (som tydeligvis INGEN har erfaringer med, bortsett fra at det er en ung mann som driver den på en annen måte enn andre ville gjort det)? Problemet er at det virker som folk her inne er veldig lite klar over sin påvirkningskraft... Jeg skal sitere deg så hardt at det smeller en viss plass! Hva skjer hvis man har en defekt vare å kjøper den hos en forhandler, jo man har returrett, 2 års garanti på fabrikasjonsfeil, hvis ikke mer da. Hva skjer hvis man kjøper en brukt vare, jo, kanskje man har ordnet en returrett sak. Men hvis fyren stikker av, kan man lite gjøre, skulle det gå noe annet galt, så sitter man i samme saksa. Så kommer du med, jammen man har jo angrefrist både her og der, jo takk PRØV DA! Jeg har snakket med han som "driver" CPCdata, han vil og kan ikke oppgi noe org.nr. noe som tyder mye på at han driver ulovlig og kan hvert øyeblikk bli stoppet, og "butikken" lagt ned, eller at den rett og slett forsvinner fordi han ikke selger så mye, da sitter du der, med noe utstyr du gjerne skulle fått reparert / returnert. Dette er utstyr du da ikke får gjort noe med, med mindre han har kjøpt det selv via Komplett eller psdata, men da kan man jo i utgangspunktet ha startet handelen på en av disse istedet for å betale noen kroner ekstra hos han. Sånn, da hadde jeg sagt mitt, flame ivei =) Var forresten jeg som oppfordret til denne tråden (tror jeg da) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Var forresten jeg som oppfordret til denne tråden (tror jeg da) jepp, her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...71986&start=100 Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Teit å trekke frem "webshop'er" på denne måten KUN for å ha det gøy og le av dem. Er dette i det hele tatt lovlig? Hvis noen har opplysninger, så bør vel dette komme som nyttig informasjon, ikke som "drittkasting". Eller hur? Mulig jeg tar totalt feil her, og at vi alle bør peke, le og kaste dritt... Sansynlighvis resulterer dette i at vi ødeleger/skader et prosjekt fra denne unge mannen, og det er jo ikke hyggelig. Men vi må se det i sammenheng med de som eventuelt vil/har blit lurt av han. Det er selvfølgelig viktig at alle som poster her er klar over sin påvikrning/injurerings kraft, men så lenge ting holdes innenfor de former innlegene er nå, ser jeg ingen grunn for at debatten ikke kan leve videre. Folk som har blitt lurt av han? Er det noen her som har blitt lurt av han? De som "vil bli lurt" av han? Er folk her inne så inni helvette dumme at man må advare på forhånd mot en webshop (som tydeligvis INGEN har erfaringer med, bortsett fra at det er en ung mann som driver den på en annen måte enn andre ville gjort det)? Problemet er at det virker som folk her inne er veldig lite klar over sin påvirkningskraft... Kremt... saksa fra dot.tk: ------------------------------------ Your domain name: CPCDATA.TK This domain name CPCDATA.TK is still available and you can register it now! ------------------------------------ sier vel det meste om hvor vellykket den sjappa var. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 www.cpc-data.tk nytt domene, samme folka, enda verre opplegg. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 www.cpc-data.tk nytt domene, samme folka, enda verre opplegg. Er det bare meg, eller er det ikke noe på den siden? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 www.cpc-data.tk nytt domene, samme folka, enda verre opplegg. Er det bare meg, eller er det ikke noe på den siden? Det er en flash/java sak.... Lenke til kommentar
chilli Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 www.cpc-data.tk nytt domene, samme folka, enda verre opplegg. du mener vel: http://www.geocities.com/completedpersonalcomputers/ Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 høres litt mistenkelig ut.. :-? Du kan få kontakt med cpc data folk på #cpc-data.no @ quakenet Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 gledar meg til eg kan handle der... trur det er nokon fjortisar som ikkje er _heilt_ realistiske.... til dere som meinar denne tråden kun er utdriting: - informasjon har aldri skada dei som driv seriøst - bedrift-sider er tilgjengelige for "kritikk" (i motsetning til private sider) sidan dei skal leve av kundane.. - slik "fjortis"-bedrifter er meget tvilsomme i forhold til retur/garanti.... derfor er det rett av vi som potensielle kjøperar vert "opplyste"... PS: hadde aldri handla hjå ein webshop som: - har flash-design (laga etter template frå http://www.5sec.com) - ikkje oppgir org.nr - har geocities.com som webhost - hotmail-adresse som kontaktadresse PS: keep up the good work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå