PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 På oppfordring i ett annet emne, tok jeg tak i denne "butikken". CPCdata.tk Tlf:93264536 Oppført på Ann Lysnes, Havsjåv 3, 3260 LARVIK [ingen oppføringen i brønnøysund, ikke på samme adresse heller] ########### edit : webmaster har ingen ting med siten å gjøre (!). Men vi glemmer det vel ikke, så hvis sjappa kommer opp.... vi følger vel med allesammen... ########## Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva skal du fram til egentlig?? :wink: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva skal du fram til egentlig?? :wink: At gutten er 15år ? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 tja, noen kan jo sikkert finne ut noe mer. Har funnet ut det at webmanster ikke er daglig leder og vi vet ikke om firmaet er registert.. eller hva det er registrert som... Dette er av viktighet for de som handler v/eventueller problemer senere.. ed: noe er galt med totchen..? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 det han vil fram til er sikkert at han som styrer butikken er 15år og betrakter seg sjøl som hacker.. =/ gjett om eg ikkje skal handle der da.. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 litt dyrt der da men .... 1800 bøkks for en wd1200bb (2mbcache) mens JB'ene ligger på en 1700(web)/1800(butikk) bøkks ifra grådige komplett ... og ett hint... Ikke reg webshoppene på .tk domener da, som er kjent for å være gratis'e, iallefall ha ett .org eller .no domene da... ser litt penere ut på "url'n" Edit: Cleanup my act..... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 En liten rev det der. Kjøper hos komplett og selger videre for en dyrere penge. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Da leverer han vel returene han får til komplett også På sin egen kvitering såklart. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er vell heller ikke sjakktrekk å bruke hotmailkontoen, i alle fall ikke hvis du vil leke webmaster. En ekte butikk hadde klart å fikse opp en egen mailkonto. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det ser jo så lugubert ut selve siden, med det "store" sortimentet!!!, jeg hadde aldri funnet frem til det stedet... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 får ikke noe særlig retur tid da 3- 4 mnd Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 noen som tar på seg jobben og teste "webshopen". Bestille en eller annen billig ting... Teste litt kundeservice o.l. Kanskje fikse en defekt på varen og sende den i retur... se hva som skjer liksom. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Et hvert seriøst firma starter da med en HOME.NO.NET hjemmeside, med .tk bannere =) Lenke til kommentar
L.. Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hehehe!!!! Likte den her. Counter-Strike War Server til leie!!! Lurer på hva utstyr som den serveren er bygget opp av. :-? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Teit å trekke frem "webshop'er" på denne måten KUN for å ha det gøy og le av dem. Er dette i det hele tatt lovlig? Hvis noen har opplysninger, så bør vel dette komme som nyttig informasjon, ikke som "drittkasting". Eller hur? Mulig jeg tar totalt feil her, og at vi alle bør peke, le og kaste dritt... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er det ikke ytringsfrihet her da? Så lenge man ikke bryter forumets egne regler kan vi da le, mobbe, henge ut, og kastrere så mange webshoper man vil. Desutten vil jeg påstå man kan få lov til og stille spørsmål ved slike "webshoper" som det her, tviler på om selve "webshopen" er lovlig... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Teit å trekke frem "webshop'er" på denne måten KUN for å ha det gøy og le av dem. Er dette i det hele tatt lovlig? Hvis noen har opplysninger, så bør vel dette komme som nyttig informasjon, ikke som "drittkasting". Eller hur? Mulig jeg tar totalt feil her, og at vi alle bør peke, le og kaste dritt... Jeg åpner skuffen og drar fram formålsparagrafen til HW.no Hardware.no har i utgangspunktet et ikke-kommersielt formål. Vi ønsker kort og godt å hjelpe leserne til å finne ut hva slags datautstyr man skal kjøpe, til hvilken pris man bør kjøpe det - og ikke minst hvor man skal kjøpe det. Dvs. ikke bare "Kjøp kjapt, trygt og billig" - men også "riktig". og du ville?? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Teit å trekke frem "webshop'er" på denne måten KUN for å ha det gøy og le av dem. Er dette i det hele tatt lovlig? Hvis noen har opplysninger, så bør vel dette komme som nyttig informasjon, ikke som "drittkasting". Eller hur? Mulig jeg tar totalt feil her, og at vi alle bør peke, le og kaste dritt... Sansynlighvis resulterer dette i at vi ødeleger/skader et prosjekt fra denne unge mannen, og det er jo ikke hyggelig. Men vi må se det i sammenheng med de som eventuelt vil/har blit lurt av han. Det er selvfølgelig viktig at alle som poster her er klar over sin påvikrning/injurerings kraft, men så lenge ting holdes innenfor de former innlegene er nå, ser jeg ingen grunn for at debatten ikke kan leve videre. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Må jo presisere at hverken jeg eller noen andre har kommet med beskyldninger av noen art, men at en bedrift har så lite info tilgjengelig, både på egne og eksterne sider gjør at man bør tenke seg om får man handler. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Teit å trekke frem "webshop'er" på denne måten KUN for å ha det gøy og le av dem. Er dette i det hele tatt lovlig? Hvis noen har opplysninger, så bør vel dette komme som nyttig informasjon, ikke som "drittkasting". Eller hur? Mulig jeg tar totalt feil her, og at vi alle bør peke, le og kaste dritt... Sansynlighvis resulterer dette i at vi ødeleger/skader et prosjekt fra denne unge mannen, og det er jo ikke hyggelig. Men vi må se det i sammenheng med de som eventuelt vil/har blit lurt av han. Det er selvfølgelig viktig at alle som poster her er klar over sin påvikrning/injurerings kraft, men så lenge ting holdes innenfor de former innlegene er nå, ser jeg ingen grunn for at debatten ikke kan leve videre. Folk som har blitt lurt av han? Er det noen her som har blitt lurt av han? De som "vil bli lurt" av han? Er folk her inne så inni helvette dumme at man må advare på forhånd mot en webshop (som tydeligvis INGEN har erfaringer med, bortsett fra at det er en ung mann som driver den på en annen måte enn andre ville gjort det)? Problemet er at det virker som folk her inne er veldig lite klar over sin påvirkningskraft... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå