kim-roger Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 som sakt fungerer ikke msn til meg. jeg hadde msn 8.1 så lastet jeg ned en oppdatering til msn plus. så måtte jeg re starte msn så fungerte det ikke (det kommer en feilmelding). så av.instalerte jeg det så lastet ned msn 8.5 BETA, re startet etter instalering. å det fungerte ikke. hva er problemet??? Ps. har sjeket branmur om det blokerte det men nei. Lenke til kommentar
Larsmuu Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hmm.. kan være mye, prøv å slett all tidligere informasjon om MSN via regedit. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 er det ikke egentlig bare dumt å prøve å legge inn MSN plus, når det ikke er støttet av microsoft? prøv å fjerne 8,5 betaen, og legg inn 8,1 igjen, uten å legge inn MSN plus. sjekk om MSN funker da, og hold deg til det, helt til 8,5 går ut av beta. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 hmm.. kan være mye, prøv å slett all tidligere informasjon om MSN via regedit. 8804622[/snapback] hva er regedit? Lenke til kommentar
Larsmuu Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 start->kjør->regedit.. men IKKE tukkle der vis du ikke har peiling! Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 er det ikke egentlig bare dumt å prøve å legge inn MSN plus, når det ikke er støttet av microsoft? prøv å fjerne 8,5 betaen, og legg inn 8,1 igjen, uten å legge inn MSN plus. sjekk om MSN funker da, og hold deg til det, helt til 8,5 går ut av beta. 8804623[/snapback] funka itj Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 finn ut hvilke versjon av WML (Windows Messenger Live aka MSN 8) MSN+ stotter. Last den ned. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 finn ut hvilke versjon av WML (Windows Messenger Live aka MSN 8) MSN+ stotter. Last den ned. 8804787[/snapback] sjøne ikke ka du mene Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 er det ikke egentlig bare dumt å prøve å legge inn MSN plus, når det ikke er støttet av microsoft? prøv å fjerne 8,5 betaen, og legg inn 8,1 igjen, uten å legge inn MSN plus. sjekk om MSN funker da, og hold deg til det, helt til 8,5 går ut av beta. 8804623[/snapback] funka itj 8804768[/snapback] MSN Plus funker helt fint så lenge du ikke installerer sponsorprogrammet. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 er det ikke egentlig bare dumt å prøve å legge inn MSN plus, når det ikke er støttet av microsoft? prøv å fjerne 8,5 betaen, og legg inn 8,1 igjen, uten å legge inn MSN plus. sjekk om MSN funker da, og hold deg til det, helt til 8,5 går ut av beta. 8804623[/snapback] funka itj 8804768[/snapback] MSN Plus funker helt fint så lenge du ikke installerer sponsorprogrammet. 8804943[/snapback] har itj sponsorprogramet netop fjerna plus for å sje om det funka da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå