Newt32 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Jeg sluttet helt å laste ned denne serien. For det første var de som subbet den litt treg, ikke at jeg egentlig skal klage, fordi det er en bra sub. For det andre er denne serien alt for.. random. Ingen historie. Blir litt kjedelig. Okei, det var kanskje litt bra action i noen episoder. Men uansett vet man jo hva som skjer. Dante blir nesten aldri hardt skadet, og han klarer å drepe alle slags demoner uansett. Endret 16. september 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg sluttet helt å laste ned denne serien. For det første var de som subbet den litt treg, ikke at jeg egentlig skal klage, fordi det er en bra sub. For det andre er denne serien alt for.. random. Ingen historie. Blir litt kjedelig. Okei, det var kanskje litt bra action i noen episoder. Men uansett vet man jo hva som skjer. Dante blir nesten aldri hardt skadet, og han klarer å drepe alle slags demoner uansett. 9509900[/snapback] Litt enig der altså. God serie men det blir liksom ikke spennende. Men jeg laster det ner for det om. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg ser slutten nå. Etter å ha spilt Devil May Cry 4 ble jeg inspirert til det. Du finner alle på youtube. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 det er sansynligvis elendig kvalitet på youtube.. ville heller sett om jeg fant dem på veoh.com Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Serien er en stor skuffelse ja, som andre har allerede nevnt ingen spenning i det hele tatt. Bra animert for all del, men det hjelper ikke en dritt her på helhetsinntrykket. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 helt første scenen i baren med intro musikken var kul men resten trenger du egentlig ikke få med deg Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Håper de lager flere episoder som er bedre;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå