_vincent_ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ja, episode 7 var ganske bra... kansje den gamle mannen lager forberedelser for vergil... Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Huff, denne serien var litt skuffende må jeg si....første episoden var ganske kul og gav meg litt håp, men det virker ikke som noen sammenhengende historie, mange av karakterene er platte, det mangler action. Nei rett og slett for my dill dall. Forhåpentligvis tar det seg opp Ikke sammenlign dette med Hellsing a folk, ja han bruker to pistoler og har rød frakk og kicker ass, men det er det enenste som er likt med hellsing, den serien eier jo. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vil si meg enig, Hellsing er vanvittig mye bedre enn Devil May Cry. Har enda ikke skjønt om det faktisk er ett skikkelig plott i denne serien, eller om den bare skal gå sjødesløst fra episode til episode. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 det virker jo som om det er noe på gang nå.... Lenke til kommentar
IndR Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Er det en serie verdt se på?!? Hva handler serien om, hadde vært et tips å bare skrive et kort sammendrag av hva serien handler om i førsten? Endret 3. august 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
tiss Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i tekst til episode 8? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Nah, episode 8 er såpass ny, så jeg tror ikke det er sluppet tekst til softsubs enda. Du må nok vente 1-2 dager. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Er det en serie verdt se på?!? Hva handler serien om, hadde vært et tips å bare skrive et kort sammendrag av hva serien handler om i førsten? Er ikke akkurat så mye å skrive. Serien følger ikke en historie, det er are tilfeldige handlinger i vær episode. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 likte ep 8 ganske bra også.. and fyren fra ep 1 pønsker definitivt på noe.. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 likte ep 8 ganske bra også.. and fyren fra ep 1 pønsker definitivt på noe.. 9220509[/snapback] finner ikke episode 8.... link? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 er ikke sikker på om jeg kan poste dette, visst ikke sorry, så kan en mod fjerne posten.. men jeg lasta hvertfall ned denne: http://www.mininova.org/tor/827531 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Er nok fult lovlig siden serien ikke er linsert (etter det jeg vet) Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er nok fult lovlig siden serien ikke er linsert (etter det jeg vet) 9240952[/snapback] det var det jeg var usikker på jeg og Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 fet episode... nå begynner det å skje saker her... Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) her Endret 26. august 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 takker trenger en ting til sa han.. får vel den i neste ep da så får vi se hva han har planlagt i siste ep.. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) ja, dette blir spennende... Endret 26. august 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 begynner å lure på hvorfor jeg ser på denne serien.. er en av de dårligeste anime seriene jeg har sett... men er bare en episode igjen nå.. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 en av de beste episodene. lol på den suben jeg så kalte de abigail for bill gale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå