_vincent_ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) gjensyn med Lady likte main themen Endret 27. juni 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
akan Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 ja var tøft å se henne igjen men det betyr at de henter inn folk fra spillene så tipper vergil kommer et stykke ut i serien ^^ har de satt ett antall med episoder de skal lage? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) 12 edit: glemte kilde Endret 27. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Noen som vet hav den "theme"-sangen heter? Ganske tøff episode, denne var bedre enn episode 1. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) hvor er det dere fant ep 2 subbet ? var ikke kommt ut på kuro-hana... edit: åpnings sangen heter d.m.c. av rungran, men tror du vil få problemer med å finne den.. Endret 27. juni 2007 av Inverno Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) http://www.veoh.com/fullscreen_single2.htm...6qn&inVeoh=true Endret 28. juni 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 btw, hvis noen finner den nyeste episoden med engelsk sub plz post linken!! takk... Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ser ut som jeg fant den først... http://www.veoh.com/videos/v7384647QEpmC4G...58959462&rank=0 Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Serien til nå har vært ganske middelmådig. Ikke noen fete action-sekvenser, rollefigurene virker ganske stereotypiske, kort sagt, ikke noe å hoppe i taket over, for min del ihvertfall. Er skuffet over serien til nå egentlig, men får håpe at serien tar seg kraftig opp. Det er vel også vanlig at vi ikke får servert heseblesende action i første episode... Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, episode 2 var dårlig, kjedet meg. Episode 1 gav et bedre inntrykk, ihvertfall for meg som ikke har spilt spillene. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 likte også ep 1, men de to andre vært litt kjedelige.. Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 de som subber serien bruker nesten en uke på å få subbet den. altfor lang tid Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det er noen som er raske å subbe, men mange av dem er det utrolig dårlig kvalitet på. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Da var nr. 4 subbet og sett. Ep. 1 og 2 likte jeg meget godt, men 3 og 4 var heller kjedelige til tider. Alt for mye dill og dall med alle disse nye damene som skal plasseres i persongalleriet. Men serien ser nå bra ut (Hellsing - ish), og lydbiten er absolutt ikke noe å klage på. Ser frem til flere episoder Hvordan er det med flere sesonger forresten? Noen som vet om det blir mer enn de 12 planlagte? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Foreløbig kan jeg ikke finne noe info om flere planlagte episoder eller OAV'er. Vi får vel bare vente å se. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 ny helt grei episode.. ser ingen felles handling i episodene, men kan det være fordi det bare har vært 5 episoder eller bør jeg ikke forvente det i de kommende episodene heller ? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Får håpe det ja. Som du sier er det ikke noe sammenheng mellom episodene så jeg håper virkelig at serien får en historie og ikke bare tilfeldige handlinger i vær episode. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Etter å ha sett episode 5 så begynner jeg å lure på om serien skal fortsette slik som den har fram til nå. Serien har ikke en sammenhengede historie og vær episode består av tilfeldige hendelser. Hvis dette virkelig er hvordan serien skal fortsette så er det en stor skuffelse. Hadde håpet på at endten hadde serien en egen historie eller så kunne den følge et av spillene. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hadde nå bare episodene i seg selv hatt et ok plot så hadde det ikke vært så farlig. Noe sånt som Cowboy Bebop. De to siste episodene(4 og 5) var ganske dårlige.... Er jo ikke noe fet action i den en gang! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 syntest ep 7 var bedre enn de fleste andre, og endelig litt handling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå