Jimmy Pop Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Noen som vet om Autofil-forumet er bra? Jeg har ihvertfall regget meg, og det ser bra ut!!!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Om en er litt interessert, som jeg er, så er det sinnsykt bra!! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg bruker http://www.bilforumet.net Mange brukere =) Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg bruker http://www.bilforumet.net Mange brukere =) Ja, men nå har det seg slik at Autofil-forumet er helt nytt og brukerne stormer til som aldri før. :-) Jeg velger Autofil-forumet fordi jeg vet at dette blir stort... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 *kremt* Reklamering? *kremt* Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 holder meg til bilforumet.net jeg...... mye rare folk på autofil forumet.... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 holder meg til bilforumet.net jeg...... mye rare folk på autofil forumet.... Hva mener du med det? Er du mindre årig? Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 holder meg til bilforumet.net jeg...... mye rare folk på autofil forumet.... Hva mener du med det? Er du mindre årig? Mindre årig.... nja er foreløbig 17år...... 18 om 16dager wohoo.... ut å råne Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Da er du jo mindre.. Enn meg ihvertfall... Nei, autofil-forumet er for oss med bil. Og de som er interessert i bil, da... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hehe, det var kanskje kjerringa som pissa i boksa som var litt syk Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Hehe, det var kanskje kjerringa som pissa i boksa som var litt syk Hehe... :-D Jepp... Holdt på å stikke etter jeg så den, også, men jeg holder ut!! :-P Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 :oops: Visste at dere ikke tålte slik "mature-pr0n" Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Kom igjen, trenger folk! Don`t be shy Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Kom igjen, trenger folk! Don`t be shy MrA|: Kan du forklare meg hva bumping er? Tror du vet det... :-) Hehe... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Bumping er noe man gjør når det er dårlig med respons på noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå