Feltherre Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) The Union: The Business Behind Getting High 3HLzmH9VB6A Offical Website IMDB BC's illegal marijuana trade industry has evolved into a business giant, dubbed by some involved as 'The Union', Commanding upwards of $7 billion Canadian annually. With up to 85% of 'BC Bud' being exported to the United States, the trade has become an international issue. Follow filmmaker Adam Scorgie as he demystifies the underground market and brings to light how an industry can function while remaining illegal. Through growers, police officers, criminologists, economists, doctors, politicians and pop culture icons, Scorgie examines the cause and effect nature of the business - an industry that may be profiting more by being illegal. •Why is marijuana illegal? •What health risks do we really face? •Does prohabition work? •What would happen if we taxed it? •Medicine, paper, fuel, textiles, food, etc. Are we missing something here? Kan denne filmen endre folk holdninger om cannabis? Kommer den til Norge? Endret 7. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kan den? Kanskje. Hvis den er god. Det kan vi ikke vite nå. Dette ser ikke ut som en film som vil "komme" til Norge, med mindre den dukker opp på en eller annen filmfestiva. Jeg hadde satset på DVD eller nett først. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Som sagt, så ser det ut som en film som ikke kommer på kino. Men jeg håper den gjør det Ellers så etter det jeg har sett av filmen, så ser den veldig bra ut, og jeg gleder meg til å få sett hele, det håper jeg også mange andre gjør Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) TheUnionWeb"The documentary is currently starting its film festiaval run.Check back on wich festivals it will be shown in ,it might be one near you.Future distribution is yet detremied by look for the doc either in theaters or on DVD sometime next year " Javel,får bare vente da. The Union Web Endret 10. juni 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå