miXer Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Heisann Er det noen her som vet om et program som kan formatere en disk til VFAT? Eventuelt noen andre måter å gjøre dette på?! Lenke til kommentar
b21a Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mulig jeg er på bærtur, men ville ikke denne passet bedre i Linux forumet? Men hvorfor vil du formatere slik? for å installere Linux?, Iså fall er det bare å formatere disken i fat32 funker fint det. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 hehe.. det er godt mulig det er en feilpost.. men jeg kan installere thinstation på en vanlig stasjonær maskin, og denne krever vfat. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Forferdelig formulering i første posten min beklager Det jeg mente var at nevnte VFAT er MS sin "driver" for lange filnavn. Hvis du formaterer disken som vanlig i FAT32 skal du så vidt jeg kjenner til ikke ha noen problemer med å innstallere linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå