Gå til innhold

Trailer: Metal Gear Solid 4 #1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Traileren fra i fjor:

mgs4ps3trailer.jpg

 

Traileren nå:

mgs4konamitrailer.jpg

 

PS3-logoen er fjernet...

 

 

Blir det nok av titler å velge i til høsten: GTA IV, BioShock, Assasin's Creed, Halo 3, MGS4, Mass Effect, Splinter Cell: Conviction, Crysis, Super Mario Galaxy, Metroid Prime 3, Smash Bros. Brawl, Zelda: PH...

8804302[/snapback]

 

 

men er ingen xbox360-logo der heller, så du får nok holde de konspirasjonsteoriene dine for deg selv

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg laste ned denne traileren?

hele video siden til gamer er helt tard her.

Hver gang jeg hopper i traileren, må alt fra det punktet lastes på nytt.

Det står "diskuter her", men jeg har ingen måter å komme inn på denne tråden på. Det virker nesten til at det er deler av den "chat" ruten som ikke vises, noe som normalt sett skal kunne scrolles ned e.l.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ingen av videofilmene på Gamer.no funker for meg. Ganske irriterende faktisk... Bruker nyeste versjon av FF. Kanskje det har noe med at jeg bor i Spania? Men ot: MGS er favoritt spillserien min noensinne, og gleder meg som faen til dette. Hvis det kommer i 2007 så er jeg overbegeistret:D

 

Noen som har link til et annet sted jeg kan se den aktuelle filmen?

 

 

edit: leid

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar

Dette er orgasmisk!! Noe så deilig skal du lete lenge etter.. Jeg spiller ikke stort lenger, men skal handle inn en PS3 bare for å kunne nyte dette spillet, når det kommer på slutten av året. For en fantastisk spillserie - jeg bøyer meg, KOJIMA.

Lenke til kommentar
Dette er orgasmisk!! Noe så deilig skal du lete lenge etter.. Jeg spiller ikke stort lenger, men skal handle inn en PS3 bare for å kunne nyte dette spillet, når det kommer på slutten av året. For en fantastisk spillserie - jeg bøyer meg, KOJIMA.

8810136[/snapback]

 

Dette så jo faktisk så sinnsykt bra ut at jeg vurderer å kjøpe det bare av prinsipp siden jeg verken har 360 eller ps3. Beste spilltrailer jeg noensinne har sett! :wow:

Lenke til kommentar
hele video siden til gamer er helt tard her.

8807563[/snapback]

Kan du ta et skjermbilde og vise meg hvordan ser det ut? Hvilken nettleser bruker du, og hvilken versjon?

8807900[/snapback]

 

 

 

sånn her ser min ut, samme som han beskriver antar jeg. Jeg bruker IE7.

Ikke no mulighet til scrolle noen som helst sted. Slett posten når du har lest gjennom, siden dette ikke har noe med topic å gjøre :p

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Skal si jeg gleder meg.

 

Har en liten ting jeg skulle ha sagt dog, og det er at jeg har problemer med å svelge Raiden som tøff. Den macho-showoff-greia på slutten? Come on! :p

8818398[/snapback]

 

hvilken del av det var IKKE tøft?

 

når han dro i repet = awesome

fekte med foten? awsome..

everything...awesome!

Lenke til kommentar
Raiden er ikke Bad-ass. Funker ikke, kommer for alltid til å huske han som tufsen som kalte seg solid snake, men hadde nasty blondt hår. Eller den nakne tullingen som løp rundt og slo hjul....

8833863[/snapback]

 

 

han knuste hva? 20 metal gears i one go?

blir alltids awesome i min bok :p

Endret av Firvulag
Lenke til kommentar

Etter jeg så MGS4-traileren her, så fikk jeg så lyst på å spille MGS-serien igjen! Har derfor spilt igjennom MGS1 og MGS2 nå for å "friske opp" historien igjen. Herreminhatt, det er jo så genialt. Tenkte jeg skulle låne MGS3 av fetteren min nå på fredag, så alle spillene blir unnagjort...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
De er vel skummlere når du møter på dem slik en uten å lage noe lyd. Tehnk deg å bo i den verdenen og plutselig hører du den "rautingn" bak deg O_O

 

Gleder meg til spillet, håper det kommer til 360.

Traileren er driit fet!

8805209[/snapback]

 

 

vel hadde jeg sitti i mitt "Fox hole" med børsa godt sikta på fienden, og det hadde begynt raute bak meg trur jeg at jeg hadde driti på meg ;)

 

spillet kommer januar 08 .. ei stønn å vente men er nok verdt det ;)

 

men som du ser i trailerne er at "han med det hvite håret" er Big Boss og han som drar av seg hetta trolig nok Solid Snake.. For de som 1'ern vet hvem Solid Snake er ... 2'ern kjenner igjen Raiden, 3'ern spiller man jo Big Boss.. så MGS kan ta helt av ..

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...