airguard Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Det står at de skal bytte software, men siden har vært nede i snart 3 uker nå. Jeg har et hovedkort fra dem som ikke funker lenger og lurer på om noen har erfaringer med retur etter "omleggingen" ? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 les min venn Dette vil kunne ta noe tid men vi tar gjerne imot forespørsler på mail. Send en mail Lenke til kommentar
ihandel Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei Vi bytter software og vår leverandør har lovet oss at nettbuttikken skal være oppe senest 15.01.03. Vi har en kjempejobb med sortering av produktdatabasen vår og vi håper at det nye programmet vårt skal gi en bedre oversikt. Har du problemer med hovedkortet kan du ta kontakt på mail så skal vi ta oss av saken. Telefon er ikke bemannet 100% for tiden da det er minimalt med innkommende telefoner når siden er nede. Roar Hagen Ihandel.no AS Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 ihandel Hvorfor svarer dere ikke på mail? Har prøvd å ringe, dere ringte ikke tilbake... Sendt 2 stk mailer! Ikke hørt noe. Angrer på at jeg handlet hos dere. Kjøpte en Dlink DI-713P som jeg har problemer med... Lenke til kommentar
ihandel Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei - vi har sjekket vår mail men kan ikke se å ha mottat en angående reklamasjon på D-Link 713 router. Du kan sende en mail til [email protected] så vil du få et returnr. slik at vi kan ordne opp. Det er forøvrig listet opp alle ansatte med telefonnr på siden "om oss". mvh Roar Hagen www.ihandel.no Lenke til kommentar
christt Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Takker for svar! Jeg skal ta kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå