Gjest Slettet+3124 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei. Jeg er litt i tvil, jeg har regget meg en ny nettside. Jeg har i fra før 3 lisenser på Invision Power Board (IPB). Jeg har lyst til å bruke IPB på min nyeste nettside. Så hvis jeg velger f. eks en open source løsning som Joomla så har den masse stilige gratis/betalvare når det kommer til templates, men der er det bare forumet Sinple Machines Forum (SMF) som støttes som intrigert forumløsning og ikke IPB. Det samme er det med Mambo. Velger jeg Subdreamer så støtter den alle forumtyper dvs IPB, SMF, vBulletin og phpBB men dette koster da penger (som ikke er noe problem) men Subdreamer ser veldig CMS ut, noe som ikke en skikkelig Jommla template som er satt godt opp. Eksempel Jeg kan jo velge å kjøre IPB med Joomla men da får man ikke til å intrigere forumet inn i frontsiden, noe som jeg egentlig ønsker å gjøre. Hva syns dere hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 The Joomla IPB bridge Plug-in For Your Mambo, Joomla And Ipb, Free document, extra com/mod - new! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå