TST Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Du skal stjele for din herre. Se videoen Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ser kult ut! Jeg har ikke spillt de andre overload spillene men Er de spillene i samme kategori? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Ser kult ut! Jeg har ikke spillt de andre overload spillene men Er de spillene i samme kategori? 8803625[/snapback] Det er ikke gitt ut noen Overlord-spill tidligere. Vel bortsett fra et strategispill til Commodore 64 tidlig på 90-tallet, men det har ingenting med dette å gjøre. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hvorfor er Yoda med der? 8803953[/snapback] det der er ikke yoda.. det er en "spesiell" minion sånn som de andre, bare at denne her hjelper deg på din vei gjennom spillet som en "Advisor" er slik jeg oppfatter det. men uansett! dette spillet blir veldig moro ser veldig lovende ut nå! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Spiller du som han blikk-boks fyren eller som "minion"? Klarer ikke å se underholdningsverdien i et spill hvor du bare står i ro og ser på npc'er hente ting til deg Endret 7. juni 2007 av heanwi Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Spiller du som han blikk-boks fyren eller som "minion"? Klarer ikke å se underholdningsverdien i et spill hvor du bare står i ro og ser på npc'er hente ting til deg 8804689[/snapback] Du kan få masse mer informasjon om spillet ved å klikke på produktlenkene til høyre for videoen. Da finner du blant annet denne sniktitten: http://gamer.no/sniktitt/xbox_360/overlord/38981 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hvorfor er Yoda med der? 8803953[/snapback] det der er ikke yoda.. det er en "spesiell" minion sånn som de andre, bare at denne her hjelper deg på din vei gjennom spillet som en "Advisor" er slik jeg oppfatter det. men uansett! dette spillet blir veldig moro ser veldig lovende ut nå! 8804374[/snapback] if it looks like yoda and talks like yoda it's yoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg