HerrGhost Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 ja står det på et forum da må det jo være sant. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kan vi kutte ut spekulasjonene om hvorvidt det kommer på xbox360 eller ikke nå? Det er en trailer hvor playstation3 ikke står der. Ok, da vet vi det. Trenger ikke trekke dette ut til noe mer, og gjør vi det blir det lett skyttergraver og granatkasting fra hver leir. Så videre diskusjon slettes. La oss heller være GLADE for at mgs4 kommer i år Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Det er jeg. Og gladere vil jeg bli, når jeg sitter og spiller og har sikkel oppover leggene! Gleder meg til å få se gameplayet iallefall. Håper Kojima og Co. leverer denne gang også! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Er temmelig sikker på at de vil levere et godt produkt ja.. og kanskje den nøster opp trådene etter mgs2.. Er vi heldige får vi kanskje se noen av klippene som ble fjernet derfra. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Thursday 7 June 2007Contrary to what you may have read elsewhere, Konami has not issued a 'remastered' or enhanced video of Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. GamesRadar has spoken to Konami, who informed us that the trailer which appeared on a new MGS site this morning, and which certain aggregate portals, news blogs and websites claim displays new visual effects, is definitely not new. Konami stressed to us that it has not released any new footage, and that we won't see anything of MGS4 until E3 2007 in August. This 'new' footage is simply a recut version of last year's E3 trailer. Smoke effects, particles, melon physics, textures - all of these things are exactly the same in both versions, with not a hint of any retouched effects to be seen. And, anyway, doesn't Konami have better things to do than fiddle around with exisiting footage? LINK' Så da kan vi roe ned detta.. 8806633[/snapback] Er ikkje E3 i juli? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Den kryssinga av tall fra 2006 til 2008 til 2007 er jo ikke noe nytt. Det er det samme på min trailer som jeg lastet ned for lenge siden? Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 we won't see anything of MGS4 until E3 2007 in August. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 we won't see anything of MGS4 until E3 2007 in August. 8809218[/snapback] Hmm det hørtes litt rart ut ja.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Snakk om oppgraderte "kyr", likte rautinga deres.8804806[/snapback] Jodda, de maskinene hørtes ut som kuer med et snev av elefantbrøl. So obvious Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 De blødde da virkelig når raiden eide dem... Kyborgkuelefanter! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 uansett om det kommer til 360 og pc vil det bli senere enn ps3 versjonen, så de vil alikevel tjene vilt på det:) gleder meg massivt til det kommer, beste spillene noensinne lagd:) Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Oh...da blir det PS3 på meg også i år. Gleder meg vilt til dette spillet! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kan dette bety at vi får rumble allerede i år? Kojima uttalte ihvertfall i et intervju for noen måneder siden at han gjerne ville inkludere rumble i spillet. Jeg gleder meg til MGS4! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Var rykter om at rumle skulle komme rundt juletider for en stund tilbake. Håper MGS4 støtter rumble. Synes MGS-serien alltid har brukt rumble på en bra måte. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kojima uttalte ihvertfall i et intervju for noen måneder siden at han gjerne ville inkludere rumble i spillet. Jeg gleder meg til MGS4! 8851792[/snapback] Synes han sa han faktisk var usikker.. Da de fikk beskjeden om at de ikke fikk rumble tok de ibruk nye metoder osv.. Når de da nå muligens får muligheten til å innkludere rumble, så sa han at måtte velge hvilke funksjoner de skulle gå for osv.. Men han sa vel også at de hadde kalt tilbake "their rumble guy" som hadde vært på ferie, så en kan jo leve litt i håpet Vi gleder oss alle sammen! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 MGS 4 has been officially pushed back to 2008, KCEJ needs to spend more time to give gamers the perfect Metal Gear till date LINK Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Les artikkelen skikkelig! These are a couple of intuitions that have been traveling down my spine and might just be true in the near future. MGS 4 has been officially pushed back to 2008, KCEJ needs to spend more time to give gamers the perfect Metal Gear till date, besides the retina popping graphics, the game shall also take full advantage of the Playstation Network and help in building its community. Sony is trying to kill two birds with one massive stone, stripping audiences out of the MJOLNIR armor and taking war to a whole new battlefield online and justifying the 599 (+ an additional 60) units of currency spent in acquiring their commodity rather than splurging it on close substitutes. Dette kan forstås på flere måter - før ign.com, gamer.no eller en annen svært godt kjent side melder noe lignende, forstår jeg den artikkelen som "jeg bruker min intiusjon, og tror dette blir gjort kjent i nær fremtid:" Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Som du sier Alastor så var vel kewell litt kjapp her.. Har ikke sett NOEN andre steder at det har blitt bekreftet at den har blitt utsatt. Og jeg stiller meg skeptisk til at bare en side har det. Om det virkelig stemmer så vil jeg først anse det som nærmere reelt før opptil flere sider melder det, og tilslutt at konami melder det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg