Ageurk Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Plutselig fikk jeg ett stekr ønske om å få shockwave player på maskina. Og i og med at jeg bare bruker opera ville jeg gjerne få den til å virke her. Jeg fant fort denne siden: klikk her Jeg laster ned den som heter netscape full, og innstalerer den. Men jeg får ikke opp noen valg, som jeg kan legge plugins i. Det kommer bare: "Gratulerer instalasjonen ble fullført." Det står at man skal finne np32dsw.dll i opera plugins mappa hvis det er innstalert riktig. Denne filen ligger ikke i opera->plugins. np32dsw.dll ligger heller ikke under shockwave mappa i system32 (som er den eneste innstalasjonsmappa til shockwave som jeg har funnet) Jeg fant denne, men selv etter å ha fulgt den til punkt å prikke finner jeg ikke denne filen som det står skal være der. Går det an å få shockwave til å virke på opera? Isåfall hvordan? Vi snakker selvsagt xp her. Og nyeste opera versjon. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kanskje pakke ut exe-filen og kopiere filen manuelt til folderen? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Kanskje pakke ut exe-filen og kopiere filen manuelt til folderen? 8803873[/snapback] Takk for svar. Men hvordan pakker jeg ut en .exe fil? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Takk for hjelpa, det var flere en den ene dll fila som måtte til, men fikk det til til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå