Gå til innhold

TES: Hva syns dere var bra og hva som var dårlig med SI


Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle starte et emne om hva som var bra go dårlig med shivering isles, nå har ikke jeg set på alle emnene her, så jeg er ikke sikker på om at det er slikt emne fra før av, men ivertfall så gjorde jeg det. :cool::D:roll:

 

 

 

 

 

 

Det er veldig mange slagsmål, med soldater på din side som du er med i, og det liker jeg, det synes jeg faktisk var sjef....veldig bra. Selve storyen syns jeg var bra. De nye våpenene og de nye amorenene. Ganske kult at du også blir selve shoegorath i slutten og får hele realmet.

 

Det som er litt dårlig er at det meste vi gjorde i mainquesten foregikk i grotter.... jeg syns det burde vært litt mer på overflaten også på en måte.

 

Alle andre questa utenom mainquesten syns jeg var litt vell korte....du er liksom ferdi med et knips, men jaja. :hrm::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite tips: Enten bør du inkludere [spoilere!] i emnetittelen (slik at folk som ikke har spilt SI kan holde seg unna det), eller så må du gjøre alle som skriver her obs på at de må bruke spoilertagger på alle spoilere (noe jeg tenker meg det blir en del av...)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Samme problem som vanlig oblivion egentlig,altfor få armor,våpen og forskjellige monstre..

Alle order-faenskapene er jo helt like jo..øøh kjedelig!

Mangler på litt mer "unike" ting!

Likte landskapet da,men igjen det ble litt lite variasjon og du gikk lei etter hvert.

 

Men digget prinsippet med amber,madstones og matrix'ene.

"Summon Haskill" var konge!(ikke det at jeg bruker det mye,men lo litt når jeg fikk det!)

Ellers og de andre spells'ene som du får av shaegorath likte jeg.

Mange nye ingredienser til alchemy var herlig!

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...