Derbi-driver Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei, noen som kan noe om dette emnet?: Har fått oppgave om Nasjonalisme og nasjonsbygging, - Jeg må forklare positive og negative sider med nasjonalisme i dag, og hvordan vi møter nasjonalisme i dag - Betydningen nasjonalisme hadde for nasjonsbyggingen nasjonalt og internasjonalt - Hvordan den er samlende/splittende kraft - hvordan den blir brukt til politiske, sosiale og økonomiske endringer Jeg må velge Norge og to andre land og så forklare disse punktene.. Hadde vært bra å få litt tips Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Bump. Har samme tema, og har eksamen i morgen. Noen som kan bidra med noe lurt? : ) Lenke til kommentar
Derbi-driver Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Jess da!! Fikk 6'er jeg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Siden jeg highjacka tråden din kan jeg like-så-godt poste min karakter. Fikk 4 jeg. :/ Lenke til kommentar
Derbi-driver Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Grattis, 4 er flott det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå