Espen F Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 http://www.nrk.no/programmer/radio/are_og_...in/2110864.html LOL lekker musikk og en grommusikkvideo og. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Fy fabian så de to suger. Bare Are var kul før, når han dukket opp på XL av og til, og hadde program på lørdagen. Men nå går det ikke an å høre på det fordømte mølet de to tullingene serverer. Det er fafo meg verre enn Knut i Bygget. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Pokker den videon vil ikke funke her. Men guys! NRK? WTF? Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eneste jeg får opp er lav LAV lyd og ingenting bilde. Hater ISDN linjen på jobb. bare en time igjen til high speed og spilling. yay! Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jeg HATER are og odin... de suger værre enn ei fitte som har vert i sølibat de siste 50 årene Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Men guys! NRK? WTF? Nrk Petre har da vært kvalitet i alle år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 NRK har jo mye kos Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Går national rap show med tommy t enda? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 are og odin rocker! individ rappen er jo konge Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 are og odin er tøffe da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå