karamasov Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei. Jeg ønsker å finne ut hvor mange gigabytes harddisk jeg kan få inn i min IBM T-23. Hvordan finner jeg ut dette? Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 burde ta 2 min. finn ut hvilken harddisk som er i maskinen, og søk etter den typen harddisk i prisguiden? Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 burde ta 2 min. finn ut hvilken harddisk som er i maskinen, og søk etter den typen harddisk i prisguiden? 8803317[/snapback] Hva mener du? Tror du misforsto. Jeg ønsker å finne ut hvor stor harddisk en IBM T-23 klarer å ta. Hvordan hjelper et søk i prisguiden meg til å finne ut dette? Ellers tusen takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gå på IBM's hjemmesider og finn dokumentasjon på din modell. I en eller flere av manualene står det hvor stor harddisk maskinen din støtter. I noen tilfeller kreves det en BIOS-oppgradering for å håndtere nye, større disker. Men dette står også eventuelt i manualen. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Ok, takk. Da fant jeg ut av det. Saken er løst, tråden kan stenges. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ok, takk. Da fant jeg ut av det. Saken er løst, tråden kan stenges. 8811596[/snapback] får vite hva du fant ut? har noen sånne eksemplarer her på skolen. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Ok, takk. Da fant jeg ut av det. Saken er løst, tråden kan stenges. 8811596[/snapback] får vite hva du fant ut? har noen sånne eksemplarer her på skolen. 8811606[/snapback] Har ikke fått noe konkret svar på spørsmålet, men ifølge mailen jeg mottok av IBM, skal jeg få en telefon av de innen neste uke. De er visst travelt opptatt. Ellers tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) mener den modellen skal støtte opp til 137gb i allefall (om det var der grensen gikk. husker ikke eksakt størrelse. men en 120gb disk burde i allefall fungere fint), om jeg ikke husker feil. antageligvis mye mer om noen nyere bios er tilgjengelig. Endret 8. juni 2007 av Jannis-15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå