eskarls Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg har brukt beta utgaven av denne lenge nå, synes den får gjerna mye fra pc-en min. Noen som vet om denne er så bra som jeg tror? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hvis du liker den selv, så er den bra nok. De har jo forbedret en del siden den forrige versjonen og den er garantert bra nok for de fleste brukere, men det finnes bedre alternativer der ute. Ad-Aware har tapt seg mye de siste årene, og nye produkter har tatt over. Det kommer sikkert noen tester av Ad-Aware 2007 snart, så tiden vil vise hvor god den er. Endret 7. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ad-aware er svært bra, på grunn av at det skanner hele harddisken og ikke bare aktiv bruker som de fleste andre gjør. I forhold til freeversjonen la jeg merke til at den skanner mer og dypere, brukte en halvtimes tid på noe som med se versjonen gikk på ti minutter. Ellers var det noe rart med nedlastingene. La inn 7.0.1.3, fikk en registreringsvindu opp men siden det kun var en free versjon var det bare å hoppe videre. Fikk så melding om at 7.0.1.4 var tilgjengelig, men updaten rapporterte deretter at jeg hadde siste versjon. Var også endel nye valg, bl.a skrivebeskyttelse av systemfiler. Vet ike hva som er forskjellen på det og windows egen skrivebeskyttelse, og hvorvidt man risikerer å hoppe over spyware i systemfilene ved å skrivebeskytte spyware (og om det er mulig). Så også at custom skanning ikke er mulig i gratis versjonen, men tilsynelatende skanner den slik man setter den opp når den tar full skan. Endel ulikheter i forhold til se versjonen, må vel bli vant til det, men alt i alt ser den veldig bra ut. Fant 10 treff på første skan, kun tracing-cookies....var forøvrig det som ble funnet mest av med se også. Uansett, 2007 versjonen er fremtiden..så det er bare å oppgradere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Ad-Aware er ikke svært bra. Ad-Aware holdt tronen for en del år siden, men nå ligger Ad-Aware på den andre siden og taper seg. Nye og bedre produkter har tatt over markedet som Ad-Aware og Spybot har mistet. Endret 20. juni 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nevn noen du mener er bedre, da.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 - SuperAntiSpyware - AVG Anti-Spyware - SpySweeper - Spyware Doctor - Counterspy Enough? De er så mye bedre enn Ad-Aware at det er flaut. Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg bruker også A- Squared. Gratis og bra . Påstås å være god til å fjerne trojanere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg bruker også A- Squared. Gratis og bra . Påstås å være god til å fjerne trojanere. 8916392[/snapback] Det har du rett i A-Squared er et Anti-Trojan program, derfor god å fjerne trojanere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) De fleste av de programmene som var listet opp er programmer som må kjøpes (vel, må og må....). Kjenner ikke så mye til dem, utenom AVG. Endret 5. juli 2007 av medlem-82119 Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Er vel bare et av de programmene som er gratis tror jeg. Men de fleste har vel Trailversjoner tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå